"Nieuwe pc" games problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vorrac

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2008
Berichten
15
Ik heb recent een nieuw moederbord en een quad core 6600 van intel erin laten stoppen.
Nu is het probleem dat zowat al m'n spellen "vast komen" te zitten achter ongeveer 5min gameplay, ze zitten namelijk vast voor 5-10seconden en loopt het weer prima vervolgens komen die veel sneller achter elkaar( 5-20secs) voor 1-5maal en dan herstelt hij zichzelf niet meer bij zo een freeze en moet ik m'n pc reboote. Wat kan hiervan het probleem zijn?

Dank in voorbaad -Vorrac-
 
Welkom bij de Helpmij!

Wat had je daarvoor en welke Windows versie draaide je op het oude en welke Windowsversie op het nieuwe mobo?
 
Welkom bij de Helpmij!

Wat had je daarvoor en welke Windows versie draaide je op het oude en welke Windowsversie op het nieuwe mobo?
1: Dank je
2: Het is niet een complete pc, alleen nieuw moederbord en cpu. Vooraf windows xp proffesional en nog altijd ;)
 
Laatst bewerkt:
heb je wel een windows reinstall gedaan ?
en heb je de nieuwste drivers geinstalleerd (mocht je een windows reinstall gedaan hebben..)
 
heb je wel een windows reinstall gedaan ?
en heb je de nieuwste drivers geinstalleerd (mocht je een windows reinstall gedaan hebben..)

Dat denk ik toch sins ik hem bij een bedrijf heb binnen gedaan.
 
Toen je de pc terug kreeg, had je al je oude bestanden en programma's nog?

Zo ja, dan is de kans groot dat er geen reinstall is geweest.
 
Toen je de pc terug kreeg, had je al je oude bestanden en programma's nog?

Zo ja, dan is de kans groot dat er geen reinstall is geweest.

Ik had inderdaad nog al m'n bestanden, alleen met spellen van cd's was er een document weg dat je nodig had om het op starte, dus die heb ik moet herinstalleren en ik ben natuurlijk weer zo dom geweest m'n save games niet ergens te kopieeren(kopjeren, kopieren hoe je het ook spelt :confused:) :eek:
 
Dan heb je dus geen windows reinstall gedaan en staan de oude drivers nog geinstalleerd
als je het moederbord vervangt moet je een Windows Reinstall doen
 
Dan heb je dus geen windows reinstall gedaan en staan de oude drivers nog geinstalleerd
als je het moederbord vervangt moet je een Windows Reinstall doen

Dank je, zal ik dan eens proberen. Moet ik ook eerst effe cd van windows xp proffesional vinde anders word het vista :(
 
Ok heb net windos herinstalleert en ik heb nog altijd het zelfde probleem alleen later.
 
Hbe je eerst de Chipset drivers geinstalleerd EN DAARNA de rest ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan