Nieuwe pc, geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

lord4163

Banned
Lid geworden
17 dec 2007
Hallo,

Ik heb nieuwe onderdelen voor mijn pc, een nieuw moederbord, geheugen en processor. FX6100 een m5A78L-L USB3 en Corsair Vengaence 8GB. Ik heb nu alles aangesloten. Hij draait, alleen geen beeld. Ik heb geen onboard beeld en ook niet op mijn HD4550. Heeft iemand enig idee wat het probleem is? Jaja voeding die is genoeg 620 watt cooler master voeding. Iemand nog andere ideeen?:( Mijn videokaart hoeft ook geen externe voedingskabel op aangesloten te worden.

Alvast Bedankt,
Fabian

alle drivers van je moederbord geinstalleerd.

Geen bios beeps?
Vermoed dat je geheugen verkeerd geplaatst is.

Haal de kaart er eens uit, en je geheugen ook,
Laat 1 geheugenbank zitten, 1 hdd, 1 cd-rom station, geen losse kaarten en ook geen losse videokaart.
Monitor onboard en opstarten.

Resultaat?

Nee helemaal niks. Alleen blijft de monitor op standby, de ventilatoren draaien wel.

@Paul-RT
Ik zal dat nog proberen. Trouwens heb ik geen DVD speler aangesloten.

Edit: Geen resultaat :(

Laatst bewerkt:
lijkt me dat je het motherboard niet goed hebt aangesloten.anders had je wel beeld gehad met de onboard. of je monitor is natuurlijk stuk :) krijg je geen bios piepjes?

Monitor heeft het altijd gedaan net zo als alle overige hardware. En ik krijg ook geen BIOS piepjes. Ik heb het zonder geheugen geprobeerd te starten maar dan nog geen piepjes. Wat een drama. :( Nooit meer dingen van Asus kopen dus.... Toen ook al een half gare videokaart van hun.:rolleyes:

Ligt niet aan asus hoor.
Dat jij dan een defect hebt, maakt niet de hele asus reeks slecht.
Ik sluit niet uit, dat het zelfs bij jou stuk gegaan kan zijn.
Maar ook niet dat er een defect verkocht is.

Ik heb het maandag opgestuurd voor RMA dus laten we hopen dat ik nu nieuwe onderdelen krijg en dat die werken. Heb trouwens nog geen mail gehad dus zal er vandaag achter aan gaan. Ze zouden dat pakket namelijk al binnen moeten hebben. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Iemand anders heeft hem nog even nagekeken, en hij moest het BIOS nog updaten, gelukkig dat ik hem nog even door hen heb laten nakijken, want ik heb geen oudere AMD processor. Hij is onderweg.

En dat na bijna 4 maanden??? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan