Nieuwe PC gekocht, half ineen gestoken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferluci

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2008
Beste,
ik heb via azerty voor het 1st een PC gekocht ipv een laptop. Het is deze geworden https://azerty.nl/0-5997-671601/azerty-game-systeem-basis-towermodel-1-x-intel-core-i5-4670k-3-4-ghz-ram-8-gb-vaste-schijf-1-x-1000-gb.html

Nu ik deze aankreeg hingen de meeste onderdelen reeds in de case en zaten in de dozen enkel nog wat vijzen en kleinere onderdelen (wat ik zeer vreemd vond). Alleen de processor zat nog in zijn verpakking. Nu vroeg ik me af wat de makkelijkste manier is om deze toch op zijn plek te krijgen? Dit is namelijk de 1ste keer dat ik zelf een pc ineensteek.

Hier is nog een foto van hoe de case er uit ziet IMG_1845.jpg

Bedankt!

De CPU koeler zit er ook in, weet je zeker dat de processor nog in de verpakking zit en geen dummy?

Ohja, het zou best kunnen dat het een dummy is.
Mag ik er dan van uit gaan dat hij helemaal geinstalleerd is?

Kom je vanzelf achter wanneer je hem aan zet ;) Je hebt een kant-en-klare pc gekocht, dan mag je verwachten dat deze goed in elkaar is gezet.

Ik dacht dat het aparte onderdelen waren door hun gekozen, mijn fout.
Nu heb ik geprobeerd om hem aan te zetten: hij begint goed maar na een 10-tal seconden valt hij uit en start hij opnieuw op :confused:
Iemand tips?

Contact opnemen met de webwinkel, zij hebben je een complete pc verkocht en die moet dus ook werken, daar heb je garantie op!

Als je zelf gaat prutsen vervalt waarschijnlijk je garantie...

Zit er een plastic strookje onder de batterij, die je weg moet trekken?
Wat zie je op het scherm? Kom je in de BIOS?
Is de harde schijf nog leeg, start dan eens op met een bootbare schijf (de Windows DVD bijvoorbeeld) nadat dit station bovenaan in de opstart volgorde gezet is en actief gemaakt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan