Nieuwe PC gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

oudpapier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2012
Goedenavond,

Ik ben van plan om mijn huidige pc te vervangen, aangezien hij hopeloos is verouderd. Alleen heb ik niet bijster veel verstand van computers e.d. Nu zag ik laatst een PC van het merk Medion op de site van Aldi voor (KLIK), in mijn ogen, een zacht prijsje. Alleen weet ik niet of deze PC wel aan mijn 'eisen' voldoet...

- Ik ben zeker geen hardcore gamer, want daar heb ik mijn PS3 voor. Maar een online game doe ik ook wel eens (heel soms).
- Ik maak vaak gebruik van Word, Powerpoint voor school. Ik kijk vaak (HD) video's online (voornamelijk Youtube).
- Ik converteer ook veel video's van het ene formaat naar het andere (heel vaak) en brand wel eens ondertitels in een video (hardcoding).

Of zijn er misschien betere alternatieven voor mijn eisen tegen ongeveer dezelfde prijs van €400?

Het ziet er prima pc uit.Met een WIFI adabter er bij.Ik zou hem wel kopen hij voldoet jou eisen En je kan er ook een paar nieuw spelletjes er op zetten je hardschijf is vrij groot.
Powerpoint ,World alles zou er perfect er op werken alleen over de processor kan ik je weinig vertelen want ik weet alleen veel over de processors van Intel. :o

Voor jouw eisen is dit genoeg hoor, gezien de prijs is er niets beters te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan