Nieuwe PC, internet te traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noedel

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2004
Hallo,

Ik heb mij dit weekend een nieuwe pc aangeschaft. Omdat deze pc zelf geen draadloze netwerkkaart had, heb ik deze uit mijn oude pc gehaalt. Ik heb em erin gedrukt, en wou em installeren. Omdat ik die netwerk kaart al een tijdje had, waren de bijgeleverde drivers niet te gebruiken om windows Vista, geen probleem, ik naar de e-tech site (omdat het een etech kaartje was) en jahoor, nieuwe drivers voor vista. Ik downloaden, en hij deed het, om het eerste gezicht, perfect.
Blij dat ik was, wou ik op internet gaan, maar merkte dat het laden van de pagina's wat traag ging. Naja dacht ik, zal wel aan de pagina;s liggen. Maar toen ik online ging gamen (WoW) zag ik dat mijn ping gemiddeld rond de 1000ms lag. Ik na vragen aan andere mesnen, maar het lag dus niet aan de server. Mijn broer speelt ook deze game, maar heeft nergens last van, dus het ligt niet aan het internet hier in huis.

Misschien nog een belangrijk punt: de pc staat nog precies op de zelfde plek als mijn oude pc en de router ook, dus daar kan het niet aan liggen.

Wie weet wat mijn probleem is?
BVD,
Noedel

PS. de netwerk kaart is een E-tech Wireless 54Mbps PCI card Model:WGPI02

Ga eens kijken hoe groot het berijk is en Meschien ben je met een andere router verbonden maar dat lijkt me sterk!

Draadloos of aan een draadje en welke netwerkadapter hebben we het over

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan