Nieuwe PC is Deze goed???

Status
Niet open voor verdere reacties.

num1wr82

Banned
Lid geworden
13 jun 2006
Hallo allemaal ik ga een nieuwe pc kopen en hij moet niet al te duur worden maar deze pc is die nou goed???
Powerline Athlon 64 3500+ `Backdraft
Specificaties Meerprijs
Behuizing : Recom backdraft tower zilver

Processor : AMD Athlon 64 3500+ S-939

Geheugen : 1024Mb DDR 400 Dual Channel

Moederbord : Asus A8N-E nForce4 Ultra S939

Harde schijf : Hitachi 160GB 7200rpm 8Mb SATA2

Videokaart : Asus EN6600GT 256Mb Silent PCI-express

DVDRW : 16x DVD±RW Dual Layer brander

Geluidskaart / Speaker : Realtek ALC850 8-channel Audio Creative SB Audigy SE oem (€ 28.00)
Netwerk : Gigabit Lan onboard

Voorzijde : Recom Yellow Low Noise 80mm cooler

CPU cooler : Recom Yellow Low Noise S939

Achterzijde : Recom Yellow Low Noise 120mm cooler

Binnenzijde : Sunbeam Laser Light wiring 150cm rood/blauw

Toetsenbord : Recom Ultra X Blue Light toetsenbord

Muis : Sweex optical mouse neon blue
Kosten::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::849.00 euro!!!

hij lijkt mij wel ok maar is die dat ook?
ik wil gewoon een goede game pc maar is die dat ook???

alvast erg bedankt!

Laatst bewerkt:
Eind van het jaar komst Vista uit, en als je nu een PC koopt, krijg je XP erbij en dit wordt na 2 jaar niet meer ondersteunt door MS.

wajang zei:
Eind van het jaar komst Vista uit, en als je nu een PC koopt, krijg je XP erbij en dit wordt na 2 jaar niet meer ondersteunt door MS.

is vista zo goed dan?

Tsja en als je op Vista gaat wachten zijn de eerste geruchten voor een nieuwe Windows versie er alweer.
Of Vista beter is dan XP.......De ervaring met Microsoft leert dat de eerste retail versie binnen de korste keren aan een groot Service Pack toe is.

Als je zelf vindt dat je nu toe bent aan een nieuwe pc en je vindt dit een mooie pc, wie houdt je dan tegen?

De pc is goed, de videokaart is niet 'de top' (daar hangt natuurlijk ook een prijskaart aan) maar zal uitstekend zijn werk doen.

maestro12 zei:
Tsja en als je op Vista gaat wachten zijn de eerste geruchten voor een nieuwe Windows versie er alweer.
Of Vista beter is dan XP.......De ervaring met Microsoft leert dat de eerste retail versie binnen de korste keren aan een groot Service Pack toe is.

Als je zelf vindt dat je nu toe bent aan een nieuwe pc en je vindt dit een mooie pc, wie houdt je dan tegen?

De pc is goed, de videokaart is niet 'de top' (daar hangt natuurlijk ook een prijskaart aan) maar zal uitstekend zijn werk doen.

Ik wil ook eigenlijk wel een nieuwe video kaart erbij maarja waarscheinlijk moet ik dan gelijk een hele nieuwe pc samenstellen...

valt te zien of je aansluiting op dit moederbord agp of pci is, en of de nieuwe grafische kaart die je wilt als aansluting agp of pci heeft.

Het is een goeie pc, maar de volgende keer neem je beter intel, ik heb het vertrouwen in amd verloren door hun processoren, ze zeggen dat je een 3500+ krijgt, maar ondertussen is dit alleen het serienummer, en is je processor maar een 2500, zo een dingen kun je van amd verwachten.

Bahamuth zei:
valt te zien of je aansluiting op dit moederbord agp of pci is, en of de nieuwe grafische kaart die je wilt als aansluting agp of pci heeft.

Het is een goeie pc, maar de volgende keer neem je beter intel, ik heb het vertrouwen in amd verloren door hun processoren, ze zeggen dat je een 3500+ krijgt, maar ondertussen is dit alleen het serienummer, en is je processor maar een 2500, zo een dingen kun je van amd verwachten.

Nou, dat slaat weer als een tang op een varken, ten eerste, waarom schop je dit topic omhoog?
Ten tweede, AMD beweerd toch niet dat het mHz, zijn, maar een vergelijkings nummer, als je erin had verdiept had je dit ook geweten.

De nieuwe core duo, die van Intel dus, stapt nu ook af van die flauwekul over mHz'en, en geeft ze nu ook een nummer.

ik wou het gewoon laten weten omdat 60% van de mensen denkt dat bij amd een 3500+ ok echt een 3500mhz is.

Ik ken niemand die dat denkt, de snelheid in mHz staat er vaak gewoon bij vermeld.

En uit welk onderzoek is gebleken dat 60% van de mensen dat denkt? gaarne info daarover.

Je kunt je eigen gebrek aan kennis hierover niet aan AMD gaan verwijten, daar moet je toch echt bij jezelf zijn.

Onterecht flamen kan dan ook helemaal niet.:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan