nieuwe pc kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
hoi,

stel je hebt 3000 € tot je beschikking om een nieuwe pc te kopen .

wat denk je dan van dit

http://www.gateway.com/home/prod/hm_700xl_ProdDetail.shtml

al zit er wel wat veel in bv twee harde schijven van 200 gb

maar zou dit dan een goede keuze zijn of kan het nog goedkoper voor het geen er inzit .

ik vraag dit omdat ik wat schrok , het is natuulijk duur maar voor wat er in zit vind ik het meevallen .( het gaat er niet over of je dat alles nodig hebt of niet maar gewoon of dit qua prijs kwalliteit goed zit ....enzo.. )

mvg
johnny

Mooie PC, wel degelijk.

Heb je dat budget gekregen van je werk?
Ik heb me met mijn budget een lap-top gekozen van Dell. Als je het voor thuis gebruikt moet je natuurlijk geen lap-top hebben.
Ik amuseer me in ieder geval met mijnen Dell ;)

Het is zeker een mooie pc.
Maar het is best wel duur vind ik.

Er is zat vergelijkbaars te krijgen voor minder geld.

Waar ga je je pc voor gebruiken?

Op dat antwoord kun je heel ver komen d.m.v. zelf een pc samen te stellen op bijv. www.alternate.nl of www.norrod.nl

je kunt beter zelf een systeempje samenstellen ga dan voor een AMD Athlon XP 3000+

let erbij hierop

1. ASUS Mobo
2. Dual Channel DDR400
3. Athlon XP3000+
4. ATI Radeon 9700 of 9800

als je hierop let kun je zelf erbij doen wat je wilt en ben je een STUK goedkoper uit voor een IETS betere computer

PS ik vin t wel een HELE mooie pc hoor maar ik vin het ietwat aan de dure kant!

Geplaatst door a194645
hoi,

.....kan het nog goedkoper voor het geen er inzit .
mvg
johnny

vast wel, er is al aangegeven dat je goedkoper uit bent wanneer je je systeem zelf samenstelt. In de bespreking van PCWorld staat overigens dat dit de eerste desktop is die zij recenseren met twee hd's. Ik zou niet weten wat ik met 2x200GB aan moest, maar als je films wilt laden...Enige minpuntje,volgens PCWorld: hij is niet substantieel sneller als z'n voorganger met 2,8 GB ( en die zal nu wel iets goedkoper zijn geworden). Als het je privé uitgave is zou ik het niet doen. Iets te duur.

oke, antwoorden zijn duidelijk.

groetjes
johnny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan