Nieuwe PC kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dominuz

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van 350 euro wegens het verkopen van mn laptop en nog wat spaargeld... Ik ben van plan nu een nieuw processor te kopen, hij moet vooral gaan dienen om goed en vlot op te kunnen gamen in hoogste resolutie (das tenminste een verijste...) Ik heb al enkele pc's op het oog, hierbij de advertenties... :

AMD 2800, 120 Gb hd, 512 Mb Ram, lan, 6 usb, Dvd-writer, sound 5. 1, telenet + adsl voorbereid
400 euro

AMD 2800, Dvd Writer Dual-layer, 80 Gb, 6 usb, telenet + adsl klaar, surround geluidskaart 5. 1, windows+office XP pro, anti virus, 2 games, nieuwe staat
330 euro

AMD 3200+ nieuw, in verpakking, 80 Gb HD, 512 ddr, cd/dvd brander dubbel layers, 6 usb netwerkkaart, geluidskaart enz. enz. internet en gebruiksklaar
400 euro

AMD Sempron 2200, 80 Gb, 512 Mb Ram, dvd-rw, Radeon 9200 SE VGA, ASROCK K7VT4A + Fast ethernet, Win XP Pro, Office 2003, Norton AV 2005, WinDVD, 19 " scherm DELL, keybord en muis
375 euro

Dell Power EDGE 500 SC Server, P III 1266, 512 Mb RAm, 120 Gb HD en Ctl card, Travan tape drive, cd-rom, 100 Mbps NIC en 17 " scherm
300 euro

Zo, dit waren de advertenties die ik interessant vond... Schrijf aub je oordeel erover neer en welke het beste zou zijn om op te gamen... Bedankt op voorhand!!!

dOminuz

Nou het zou niet eens zozeer aan je procesoor liggen maar er moet ook een videokaart inzitten!

Ik zie er nergens een! Is toch wel belangrijk.
Ligt er ook aan of je zware games gaat spelen.

Voor de rest zou ik voor dei van 400 euro gaan emt dei AMD 64 3200+

Ik zal proberen achter alle videokaarten te komen... Ik stuur gelijk ffie een mailtje naar de verkoper van de pc die jij interessant vond... wat de games betref zou het voornamelijk om first person shooters gaan, als counter-strike en Americas Army...

dOminuz

Ga nou niet overhaast een pc kopen omdat ik hem beter vind dan de rest. Misschien dat mede helpmijers een andere mening hebben.

Het blijft je eigen keuze maar wacht nog heel even af.;)

Nee hoor, zal toch pas voor na de vakantie zijn, maar ik moet wel al genoeg informatie hebben ...

dOminuz

En de PC van 375? Zoveel verschil is er niet echt tussen he... En er is 19 inch scherm bij, wat altijd fijn is :p ...

Dominuz

Hmm geen TFT neem ik aan? en ja een Sempron is weer minder dan een Athlon geloof ik.

Mja oke dus toch gaan voor AMD 3200 + ... Zal er dan wel een 3D-kaart in mogen duwen denk ik...

dOminuz

Dat lijkt mij wel verstandig. Zeker als je games spelen. Zoals jij ;)

AMD 3200+ nieuw, in verpakking, 80 Gb HD, 512 ddr, cd/dvd brander dubbel layers, 6 usb netwerkkaart, geluidskaart enz. enz. internet en gebruiksklaar
400 euro

Welk besturingsysteem zit hierop? En staat er ook nog wel mobo je hebt?

Laatst bewerkt:
Ben het helemaal met winnie de pooh eens.
Ik zeg het maar even, anders wordt er misschien ook gedacht dat er misschien niemand naar je vraag kijkt. :)

eum ... Ik vermoed XP en die andere vraag snap ik niet goed?

Frisian bedankt :p

dOMinuz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan