nieuwe pc kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiatsoe

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2009
Berichten
11
Ik wil graag een nieuwe pc kopen van circa 500 euro. Ik wil er ook wat games op kunnen spelen, maar niet perse hele zware. Dit zijn de punten waar hij ongeveer aan moet voldoen.

- minstens 500 gb harde schijf
- redelijke videokaart
- snelle processor (quad core of zoiets)
- 4 gb werkgeheugen
- het liefst windows 7

Ik kan zelf niet bouwen dus met alleen losse onderdelen kan ik niks.
 
kijk eens wat een mooie http://www.informatique.nl/IQ00003
maar er zullen nu wel meer antwoorden komen ,met lagere prijzen:)


8Bovenstaande link is niet slecht, maar geeft natuurlijk geen ruimte voor uitbreiding als je dat zou willen. Kijk maar o.a. naar de voeding, deze is 350 watt...dat is niet veel.


kijk op diverse online zaken:

www.computerland.nl
www.paradigit.nl
www.afuture.nl
www.mycom.nl
etc etc

Ik zou als ik jouw was doorsparen voor een ati 5770 minimaal of eentje van nvidua die overeenkomt met deze kaart.
Dan kan je alles draaien behalve niet in zwaarste instellingen. Met een iets zwaardere pc en VGA kaart kan je langer mee en hoef je niet om de zoveel jaar echt te gaan upgraden

veel plezier met kopen!
 
Bedankt voor jullie reacties, ik heb een tijdje op internet gezocht en heb een mooie computer gevonden. Ik vroeg me af wat jullie er van vinden en of hij het geld waard is. Wat ik me ook af vroeg is of hij niet voor problemen gaat zorgen het is namelijk Packerd Bell ik heb wel eens gehoord dat het slechte computers zijn.

Hier is de link:
http://www.paradigit.nl/info.php?group=&art=10022267
 
Laatst bewerkt:
Packard bell is zeker niet slecht. wat wel zo is is dat de meeste kasten niet zo stevig zijn(b-merk denk ik). dat kan veel schade veroorzaken als er iets tegenaangestoten word. maar heus niet als je je met je knie ofzo er tegen aankomt.

Ik heb dit even in elkaar gezet: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[240561]=1&product[225955]=1&product[7517]=1

dit is 424 euro. er zit 2g in. als je perse 4 wilt komt er ong 30 euro bij= 460.
er zit nog geen os in. ik weet niet of je dit zelf hebt. zeg even of je het hebt zoniet. welke wil je dan?
win7 is 100 euro dus totaal 560euro.
als je echt 500 euro wilt kan dat maar dan gaat de kwaliteit uiteraard omlaag.
 
je bent een voeding vergeten. en processor is te traag

ik denk niet dat het mogelijk is redelijk te gamen voor €500, tenzij je geen OS nodig hebt, en zelf in elkaar zet.
 
klopt ongeveer wel, maar als je een HDD hebt met een OS er op zou het reëel kunnen zijn.

Echter kost een beetje videokaart al gauw 150 euro, CPU ook al snel 130-180 dan houd je amper wat over voor kat, hdd, mobo,werkgeheugen en voeding. Mijn advies is dus dat je nog even door spaart of ergens even een voorschot vraagt, je kan eigelijk pas met 700 een beetje gaming maken als je laat monteren en nog een OS nodig hebt.

Als je zelf wilt monteren, dit is echt makkelijker als het lijkt.

Deel 1 bouw een pc
Deel 2 bouw een pc
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties, maar wat vinden jullie van mijn voorstellen die ik eerder al heb gepost het is voor mij makkelijker om gewoon een kant en klaar model te nemen.
 
dan zou ik voor de de Dell Inspiron gaan. Maar die van packard bell is ook niet slecht.
naar mijn mening is het grootste probleem met kant en klare pc's de graka. moederbord etc etc zijn wel goed maar de graka weer wat minder. maar kijk nog even verder en post ze even.
 
dat is voor dit budget misschien wel beter, maar verwacht absoluut geen toprestaties in games.
en neem geen packard bell.
rampen dingen zijn dat.
 
mee eens, ik heb problemen met de volgende merken gehad;

Acer (wel prijs/prestatie goed maar prijs/kwaliteit niet)
HP Compaq (Presario lijn weet ik niks van, die kunnen wel prima zijn)
Packard Hell (laptop, 1 groot rampen festijn, oververhit, heeft me ruim 250 aan recuperaties gekost en dan heeft ie nog problemen en de dvd drive is niet goed,
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan