nicksanten
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2009
Doen de spellen het met xp wel zonder vastlopen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dezelfde pc!
en dezelfde problemen!
wij kennen alternate medewerkers, pc een keer mee gegeven, en naar gekeken, nieuwe moederboard nieuw geheugen en nieuwe videokaart erin laten zetten op hun kosten, nog steeds hetzelfde probleem.
ook kennen wij de eigenaar van het 'gehele' bedrijf, die ga ik deze week maar eens inlichten over dit probleem. ( ik heb me al sinds 5 januari ongeveer) begin mezelf er toch wel aan te ergeren.
mijn vrienden zeggen ook dat het hun probleem is en dat hun het opmoeten lossen.
ben al een keer langst geweest, maar hun waren niet snel en per onderzochte onderdeel willen ze ook nog eens geld, totdat wij hadden gezegt anders breng ik de computer wel naar je baas als je ons niet wilt helpen.. Hij: wie is dat dan? wij; de naam dan. Hij: ow, naja ik zet er wel 2 nieuwe geheugen modules in. en binnen 5 minuten konden we weg echt raar.
maar nog steeds het probleem, en als ik dit zo lees, koop ik maar geen nieuwe voeding! want ik ben al 2 maanden van plan een nieuwe voeding te kopen want ik dacht ook dat het daar aan lag!
gr rick
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.