Nieuwe PC Maar Welke ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit prefab PC's kopen, je kunt veel goedkoper zelf iets samenstellen, zelfs inclusief assemblage. Je budget is dus ongeveer 900 euro?

eerst nog wat meer info inwinnen voordat iedereen met samenstellingen komt

zoals eerder gezecht
samengestelde pc's zijn idd beter en goedkoper dus we raden voorral aan om daar voor te gaan
zoals je in de voorbeelden kan zien zijn die pc's goedkoper maar ook beduident sterker

zou je het volgende voor ons kunnen beantwoorden
dan kunnen wij jou ook beter helpen

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Mod edit

Geef geen antwoorden waar de topicstarter niet om vraagt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nooit prefab PC's kopen, je kunt veel goedkoper zelf iets samenstellen, zelfs inclusief assemblage. Je budget is dus ongeveer 900 euro?

omdat ik zelf niet zo een knutselaar ben en niemand weet die me zou kunnen helpen koop ik dergelijke pc.

en Firestorm het gaat me vooral om een goede Videokaart en geluidskaart ik speel Amerika`s Army en daar is een goed geluid en beeld voor nodig.

kijk wat voor systeem ik nu heb daarmee kan ik "redelijk" mee vooruit

Laatst bewerkt:
omdat ik zelf niet zo een knutselaar ben en niemand weet die me zou kunnen helpen koop ik dergelijke pc
Dat zeg ik dus in mijn post... Wij stellen er een voor je samen, laten de winkel hem assembleren, dan ben je nog goedkoper uit met een beter systeem. Win-win dus.

Wij stellen er een voor je samen, laten de winkel hem assembleren, dan ben je nog goedkoper uit met een beter systeem. Win-win dus.

ik weet het en het ziet er goed uit, Maar het probleem vind ik is dat deze pc ergens gekocht word wat niet echt dichtbij is. Is er iets mis met de PC moet hij dan opgestuurd worden?? wie betaald dat als je het zelf moet doen ben je uitijndelijk nog duur uit.
nu stap ik in de auto en ben binnen 5 minuten bij de Paradigit zet mijn pc op de toonbank en hij word meteen nagekeken en eventueel gerepareerd.
Dit zijn ook dingen die je mee moet nemen in je beslissing..
Daarom nogmaals de vraag wat vinden jullie van de twee ik ik opgaf zijn die eventueel met wat aanpassingen wel OK

Klopt, is belangrijk. Wordt nog wel eens vergeten, maar vertrouwen en nabijheid is zeker belangrijk in een beslissing.
Anyway, ik ben ook niet echt dolblij met de specificaties van de pc's die je voorstelt, maar als ik dan een keuze moet maken: de Paradigit Enforcer. Die heeft een betere videokaart dan de Medion, maar het is nog steeds geen geweldig ding en je kunt beter krijgen voor je geld.

Ik zie dat je in Waalre woont. In Eindhoven zit een goede webshop met winkel; 4launch.
Ik heb bij deze club even het een en ander bij elkaar geklikt waarvan ik zeker weet dat het beter is dan alle systemen die Paradigit heeft in deze prijsklasse: http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/46630

Kort samengevat:
Intel i5 2500K en een MSI moederbord met P67 chipset. Lekker makkelijk overclocken. Als je dat niet gaat doen scheelt het weer een paar tientjes.
Goede videokaart (MSI Radeon HD6870), sowieso beter dan die GTX460 dingen en alles wat Paradigit er in heeft zitten.

Met alle respect; paradigit is zonder meer een goede winkel, maar gamen kun je niet met die dingen.

De videokaart daarin is niet goed genoeg om de komende tijd de nieuwste games te blijven spelen.

[QUOTEMet alle respect; paradigit is zonder meer een goede winkel, maar gamen kun je niet met die dingen.[/QUOTE]

ik ga eens bij hen informeren over dit systeem
en wat gamen betreft kijk wat ik nu voor systeem heb daar kan ik anders heel goed mee uit de weg de nieuwste spellen zullen wel niet gaan maar hij is al ook dikke 5 jaar oud. en als ik dus voor het Paradigit systeem zou kiezen ga ik er toch zeker flink op vooruit

Nouja moet je zelf weten, maar dan kan je lagvrij spelen op hoogste kwaliteit, en als jij 300 euro voor niets wilt betalen, ja dat is jouw eigen keuze ;) En zou paradidget jou echt advies geven? Nee die willen je alleen maar een duur systeem verkopen ;)

Succes met de aanschaf ;)

Laatst bewerkt:
Dit gaat hij worden denk ik. 2 jaar garantie zit erbij ben ik nog goedkoper uit dan bij paradigit

Cooler Master Midi Tower Elite 430 Black ATX, No PSU, Window €39,90

Intel Core i7 2600K 3.40GHz 8MB Box €254,90

Kingston 2x2GB, DDR3, PC10666, CL9, HyperX Blu €43,50

Microsoft Windows 7 Home Premium NL 1u 64bit OEM €84,00

MSI P67A-C43 B3 iP67, SATA600 RAID, USB3.0 €102,00

MSI Videokaart PCI-e Radeon HD6870 Hawk 1GB 2xDVI/HDMI/DP €204,50

NO 1 of twee welke ??

NO 1 OCZ Voeding ModXStream Pro 600W, Modulair €60,90

NO 2 Cooler Master Voeding GX-650W 650W €69,90

Samsung DVD-/+/RAM SH-S223C 22x/22x/12x SATA €21,50

Samsung Harddisk 3.5" 1TB, SATA300, 32MB, HD103SJ €44,90

Scythe Processor Koeler Mugen 2 Rev. B AMD & Intel €37,90

4Launch Hardware installatie systeem (assemblage) voor € 49.90

Totaal €952,90

Laatst bewerkt:
Beide voedingen zijn goed alleen de cooler master heeft 50 watt meer, waarschijnlijk gebruik je het niet, of je moet nog veel andere hardware er in zetten of een sli/crossfire setup.

alleen de hardware die nu aan mijn oude pc zit en een geluidskaart
soundblaster X-FI Xtreme Gamer

PS
is de videokaart die ik nu kies beter dan die van paradigit

deze lijkt me ook wel wat

MSI Videokaart PCI-e Radeon HD6950 2GB 2xDVI/HDMI/2xDP

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan