nieuwe pc max 600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima systeem, alleen zou ik voor een wat hoger geclockte quadcore gaan in plaats van de 6-core die je nu in het lijstje hebt. Ik zie alleen wel dat azerty die niet meer heeft...

je kunt beter die phenom x 6 in een i5 2310 veranderen
die phenom processor is vrijwel niet meer te krijgen ook niet bij azerty

verder is dit moederbord niet goed, dit moederbord kan max TDP aan van 95watts upgraden kan dus niet
ook het geheugen kan niet uitgebreid worden 8GB is de max voor dit moederbord

ik zet ook mijn vraagtekens bij de voeding

klikerdeklik

zelfde systeem als hierboven
o ja en die Fan controller is overbodig het moederbord kan dit ook

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
ik heb de samenstelling iets aangepast met andere videokaart omdat nvidia beter werkt met intel als amd/ati met intel,
leuk fabeltje maar klopt totaal niet de HD6850 is krachtiger dan een GTX550 TI ook op intel

verder koop je een moederbord om zijn features niet om hoe mooi hij er uit ziet
frustyf.gif

Laatst bewerkt:
Ik lees ook overal dat het slechts geruchten zijn dat nvidea beter werkt met intel.

Maar ik denk dat Dennis de behuizing bedoeld, aangezien ik het met je eens ben dat het heel raar zou zijn als je een moederboard koopt om de 'looks' xD.

Firestorm, kan je trouwens uitleggen waarom het moederboard niet goed is? Ik ben van plan om mijn computer namelijk niet up te graden, naar 16 gb. En als ik weg kan komen met een cheaper moederboard, dan is dit mooi voor mij meegenomen.

Gr,

Deherder

ik bedoel zowel het moederbord als de behuizing, want thom vind het ook belangrijk dat het moederbord mooi is, en hij heeft liever asus dan asrock.

Laatst bewerkt:
ik heb niet gezegd dat ik dt moederbord mooier vind maar jij zei dat de kwaliteit van asrock minder was.
en die fan controller vind ik gwn leuk

mvg thom

Laatst bewerkt:
dit klopt inderdaad, want asrock staat niet echt bekend om hun betrouwbaarheid, en asus is meestal betrouwbaarder.

het Asrock moederbord heeft in dit geval meer features
ASrock is wat dat betreft een B merk niet slecht dus, heeft ook een paar echte goede moederborden in zijn assortiment
zeker budget gericht is Asrock een goede keuzen maar je moet het zelf weten in ieder geval bied het Asus moederbord minder uitbreidings sloten aan voor bijvoorbeeld Wifi kaartjes en dat soort dingen
ook RAM uitbreidingen zijn kleiner

Laatst bewerkt:
leuk fabeltje maar klopt totaal niet de HD6850 is krachtiger dan een GTX550 TI ook op intel

verder koop je een moederbord om zijn features niet om hoe mooi hij er uit ziet
frustyf.gif

maar het is meestal wel dat een nvidia kaart minder vastloopt met intel dan een ati/amd kaart met intel.

ook dat is een leuk fabeltje en klopt totaal niet
drivers zijn precies het zelfde en de hardware communicatie ook ze gebruiken namelijk allebij PCI-E sloten

ook dat is een leuk fabeltje en klopt totaal niet
drivers zijn precies het zelfde en de hardware communicatie ook ze gebruiken namelijk allebij PCI-E sloten
dit klopt wel, want ik heb er zelf ook ervaring mee, want een 8600gt werkte goed met mijn pc met bijna nooit vastlopen en toen ik die verving voor een hd4870x2 ging mijn pc veel meer vastlopen en als ik een nvidia gtx 590 in die pc installeerde liep die pc ook bijna niet vast (en het lag ook niet aan de videokaart want hij loopt bijna nooit vast met een amd en het waren ook de nieuwste drivers). en dit probleem had ik toen ik de videokaart aansloot op de pc die ik nu heb http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=223298 dus het ligt niet aan de videokaart of cpu maar aan de combinatie intel met amd. en ik heb ook al van andere mensen problemen gehoort met amd-intel en veel minder met nvidia-intel.

Laatst bewerkt:
persoonlijke ervaringen kun je niet gebruiken in de hardware omgeving dit hoor je te testen bij duizenden nee honderd duizenden computers dit is ook het geval bij benchmarks

in dit geval zal het waarschijnlijk niet goed geinstalleerd zijn
al met al klopt je verhaal alsnog niet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan