Nieuwe pc max 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

19sedat84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Mijn neefje wilt een nieuwe pc halen voor max 700,-.
In de prijs zit alleen het systeemkast. Toetsenbord, muis, beeldscherm en besturingssysteem vallen er buiten. Hij zal er waarschijnlijk voornamelijk mee gamen. Zoals zijn nieuwe uitgevonden game Farcry2 wat zijn pc die hij nu heeft staan niet trekt.

Nou heb ik hem zelf maar een samengestelde computer aangewezen wat volgens mijn idee niet echt slecht is . (zie link hieronder)

http://www.computer-land.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00677975

alleen weet ik niet of dit wel een heel goed keus is processor en videokaart zit wel goed maar de rest

graag jullie advies hierover....

Laatst bewerkt:
Goed pctje hoor :)

Je neefje gaat er voornamelijk mee gamen. Dat lukt ook goed met je gekozen configuratie.

Maar er valt wel iets te veranderen:

En quadcore is is meer multitask gericht en het draaien van zware programma's (3d modelen maken enz.)
Als je hier geen gebruik van maakt kun je misschien een goedkopere cpu pakken en een iets zwaardere videokaart.
bv de cpu E8400 -E8500 en videokaart GTX275 - 280 -285 (of een ati variant).

Maar als je neefje of zware programma's draait is je gekozen pc goed :)

Voeding is zwaar zat , genoeg geheugen en 1TB krijgt ie ook niet 1,2,3 vol

WOO, dit lijkt mij ook een supergoed systeem voor de prijs, ik denk dat ik het ook gelijk ga bestellen vandaag. Of is er toch nog een helpmijer-expert die hier minpunten aan ziet?

Gr. Tommy

Hoi !

Komt nog wel 139 euri's voor Vista bij.........

Greetz,

Harry.

Het probleem is dat er vaak maar een beperkte voorraad is.
Dus de vraag is of de pc wel leverbaar is.

De prijs is heel erg goed. Goedkoper kan je echt niet krijgen. (of je moet zelf je systeem bouwen)
Ik heb net geprobeerd om iets te bouwen dat erbij in de buurt kan komen. Dat lukt op zich wel.
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...ct[190417]=1&product[7517]=1&product[71511]=1
Maar de Q9550 is wel nog wat beter. Dus als je hem echt kan kopen: gewoon doen!!

Vergeet inderdaad niet dat je nog een besturingssysteem nodig hebt.

Ok ik ga hem zeker weten bestellen vandaag, dit is verder niet mijn topic dus mijn mond zal verder gesloten blijven. Schuzz:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan