nieuwe pc met windows 7 geinstalleerd....

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZEEAJUINTJE

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2011
Berichten
6
Dag iedereen,

ik ben een nieuwkomer,en nog een leekske,dus sorry als ik moest domme dingen vragen.....
mijn oude pc met XP(besturing?) is vervangen door een modelQ.force /windows 7
Mijn printer is een HP Photosmart 3170
ik kan niets meer afdrukken,geen foto's of documenten!
Er verschijnt een schermpje met de tekdt"programma is niet ondersteund door......en de rest vergat ik......het ging over upgraden denk ik;wat moet ik doen aub?
ZEEAJUINTJE
 
ik heb per vergissing mijn vraag als opgelost aangegeven,,,,,

dag meneer of mevrouw
Dank,voor uw antwoord,maar ik moet tot mijn spijt bekennen dat ik niet zo ver gevorderd ben om te verstaan en uit te voeren wat u daar zegt.....
Waar ergens kan ik die verandering zoeken en uitvoeren?
ZEEAJUINTJE
 
Windows is opnieuw geïnstalleerd, da's een feit. Hoe heb je vervolgens de printer opnieuw geínstalleerd?
 
Quantor;;;;;je vraagje

wel,gast0225,
ik heb mijn cd van de printer er terug ingestoken,maar pc aanvaardt de HP
Photosmart C 3100 niet,het scherm zegt dat deze printer overeenkomt met windows xp.....
 
de schijf die je hebt staan de driver op voor windows xp dus die gaat het niet doen.
Wat je moet doen is..druk start en dan Rechtermuis op computer,kies eigenschappen.
dan kijk wat voor een windows 7 versie je hebt.(bovenaan)
dan kijk je bij systeem welk type systeem je hebt.
onthoud dit of schrijf op.
dan naar onderstaande site en kies je exacte windows versie en download en installeer de driver.

http://h20000.www2.hp.com/bizsuppor...kId=135&prodSeriesId=1146511&prodTypeId=18972
 
windows7 met een HP printer C3100 ......antwoord op jullie antwoorden

aan frankwannet,maikel9 en roadworker......ik dank jullie hartelijk en zend jullie een dikke belgische zoen!!!
Ik ga proberen te doen wat jullie zeggen,ik aalt weten wat het wordt.....aan roadworker zou ik nog willen vragen:welke van al die items moet ik kiezen en downloaden?

X X X ZEEAJUINTJE
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan