Nieuwe Pc -> Nieuw Beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex R

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen en wou vragen wat voor beedscherm jullie mij zouden aanraden.
Ik wil graag een 22 inch beeldscherm maar ik weet niet of een grotere handiger is?
Grafische kaart:
EDIT: 1024 MB ATI Radeon HD4650

Mijn beeldscherm budget is rond de 150 euro.
Aanraders?

Groetjes.

Laatst bewerkt:
Tegenwoordig is het moeilijk een keus te maken.
Zelf heb ik een IIyama E2607WS. Bevalt uitstekend (een beetje te groot als je dichtbij zit). Het beeldscherm is gekalibreerd, maar er waren nauwelijks afwijkingen.
Het schijnt trouwens dat diverse merken eigenlijk hetzelfde scherm gebruiken, dus.....
Behalve je beeldscherm zijn natuurlijk ook je grafische kaart en je instellingen BEELDbepalend.

Tegenwoordig is het moeilijk een keus te maken.
Zelf heb ik een IIyama E2607WS. Bevalt uitstekend (een beetje te groot als je dichtbij zit). Het beeldscherm is gekalibreerd, maar er waren nauwelijks afwijkingen.
Het schijnt trouwens dat diverse merken eigenlijk hetzelfde scherm gebruiken, dus.....
Behalve je beeldscherm zijn natuurlijk ook je grafische kaart en je instellingen BEELDbepalend.
Ik ga ook een andere computer kopen en hierin zit de 1024 MB ATI Radeon HD4650 en ik denk dat die makkelijk een 22 inch scherm aankan toch?

Groetjes

Ik ga ook een andere computer kopen en hierin zit de 1024 MB ATI Radeon HD4650 en ik denk dat die makkelijk een 22 inch scherm aankan toch?
Dat antwoord laat ik liever aan de kenners over, maar dan moet je er wel bij vertellen wat je wilt: 'gamen' ja of nee.

Pas wel op dan, want de 4650 is nou niet een een lekkere gamers kaart!

Aldi folder van vandaag al gezien? Staan 2 mooie tft schermen van Medion in, de een is 22 inch voor 129, en de ander is 25 inch en ik dacht voor rond de 200 euro.. Deze schermen zijn vanaf volgende week zaterdag te koop, staat alleen nog niet op de internetsite van Aldi.

Aldi folder van vandaag al gezien? Staan 2 mooie tft schermen van Medion in, de een is 22 inch voor 129, en de ander is 25 inch en ik dacht voor rond de 200 euro.. Deze schermen zijn vanaf volgende week zaterdag te koop, staat alleen nog niet op de internetsite van Aldi.
Bedank! :)
Ik zat al aan zoiets te denken want ik wou al een andere keer zo een medion scherm kopen maar toen waren ze bijna gelijk uitverkocht.
Zeker iets om te onthouden :D

Ik heb ff gekeken :http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_06/OFF03.SHTML
Het scherm heeft geen full hd want de resolutie is 1680 x 1050

Ik kon toen ik iets nieuws wilde kopen, ook niet kiezen tussen Samsung of IIyama. Ik heb het dus van het toeval af laten hangen:p

Blijft het probleem dat men de videokaart die je op het oog hebt een beetje zwak vindt voor games:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan