Nieuwe PC of upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamezonex

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
hi
Ik wou een nieuwe proccesor kopen(quad). Maar toen zag ik een Quad core pc voor 649 euro. Bij Polar bytes. Maar nu was mijn vraag. Zal ik een nieuwe computer kopen of upgraden. www.polarbytes.eu. En dan bij systemen. daar staat ie en dan die voor 649 euro. Maar iik moet als ik ga opgraden wel veel kopen. Een cpu, mobo, ram, voeding en een 500GB hard disk. Dus wordt het upgraden, of die pc. Ik kan er ook nog zelf 1 bouwen. Ik nu een 8600GT en die wil ik nog niet echt weg doen. Alleen als ik die nieuwe pc koop.

Laatst bewerkt:
Ik zou niet voor dat hele systeem gaan als je niet precies weet wat voor voeding erin zit, en nog belangrijker: welk moederbord in het systeem zit.
Ik denk dat die voeding niet de stilste en efficiëntste zal zijn, en voor zo'n syteem is een goed, degelijk moederbord ook van belang. Vooral als je in de toekomst van plan bent bepaalde dingetjes te upgraden. Zorg dus eerst dat je meer te weten komt over dat systeem, voor je je keuze maakt.

ja en bij dat quad setje van alternate zit asus p5k en Geil ram dus dat is wel goed. EN ik ga een ocz voeding kopen. Dus dat is wel wat stabieler.

ja en bij dat quad setje van alternate zit asus p5k en Geil ram dus dat is wel goed. EN ik ga een ocz voeding kopen. Dus dat is wel wat stabieler.

OCZ voedingen zijn zeker goed. En de Asus P5K is een goed bordje (wellicht iets minder populair dan de P35-serie van GigaByte maar zeker niet slecht) en geheugen van GeiL is ook gewoon prima. Ik denk dat dat zo''n upgrade setje een goede keuze is. Dan kun je ook gewoon je 8800GT houden (ik denk niet dat het Asus bordje bij de Quad PC van Polarbytes SLI ondersteunt), en je behuizing, harde schijven en optische drives kun je ook blijven gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan