nieuwe pc, oude harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

pindaman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
hoi,
ik ben toe aan een nieuwe pc en daarom wil ik zelf 1 maken. ik wil eigenlijk windows niet weer opnieuw kopen en vroeg me af of het mogelijk is om de harde schijf met windows erop in de andere pc te stoppen. windows staat nu op een pata schijf en mijn nieuwe moederbord word een MSI P45 Neo3-FR. dus is het mogelijk om zo geld te besparen? en nog een vraag, waar moet ik verder nog op letten bij het in elkaar zetten van een pc?
alvast bedankt;)

WELKOM OP HELPMIJ

nee je kunt niet zomaar windows gaan gebruiken van de harde schijf.

je dient windows(omdat je een nieuwe pc hebt)ook opnieuw te installeren

waar je op moet letten?? wat bedoel je wat wil je weten?

die harde schijf over zetten gaat niet werken ,vanwege allemaal nieuwe hardware:confused:

:confused: jammer, dan heb ik dus 80 euro minder te besteden aan hardware. ik wil wel dat de pc werkt als ik hem in elkaar gezet heb. als ik gewoon dat moederbord + PEAK Radeon HD3870,512MB, GDDR4, PCI Express x16 + core 2 duo E8400 en het overige spul er in stop en daarna windows weer instaleer, werkt het dan goed? wat kan ik fout doen bij het monteren waardoor het misschien niet zou werken? want ik wil niet 60 euro assemblage kosten betalen

:confused: jammer, dan heb ik dus 80 euro minder te besteden aan hardware. ik wil wel dat de pc werkt als ik hem in elkaar gezet heb. als ik gewoon dat moederbord + PEAK Radeon HD3870,512MB, GDDR4, PCI Express x16 + core 2 duo E8400 en het overige spul er in stop en daarna windows weer instaleer, werkt het dan goed? wat kan ik fout doen bij het monteren waardoor het misschien niet zou werken? want ik wil niet 60 euro assemblage kosten betalen

heb jezelf geen orginele windows versie dan??
ik zie niet welk geheugen je wilt zetten.je schrijft gddr4???(das van je videokaart)
waar je oop moet letten?
aansluitingen goed,afstandsbusjes tussen moederbord en je kast.je koeler er goed op(met pasta)

google eens:zelf pc bouwen en je vindt er genoeg over.

Laatst bewerkt:
nee, ik heb de originele windows zelf niet, de pc winkel heeft windows er opgezet. en dit ben ik van plan te kopen:
naamloossz5.png

werkt dat?
ik kan daarna wel weer naar die winkel om windows er op te laten zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan