nieuwe pc rond 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapaljera

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
ik had dit al gepost in de sectie hardware > overig (sorry :confused:) had niet gezien dat dat hier moest...
maar goed, ik zoek een nieuwe computer voor rond de 600-700 euro, om te internetten, muziek & filmpjes kijken en schoolwerk, msn, misschien om een game te spelen (maar dat hoeft geen zware te zijn, da doe ik wel op console ;) )
hij moet gewoon goed werken, is niet bedoeld voor heel zwaar werk (denk ik), ik heb zelf nie echt veel verstand van pc's :eek: , dus zelf een inelkaar flansen gaat ook niet lukken.
ik had deze pc gezien, bij it's en bij dynabyte hebben ze hem, hier de kenmerken:
http://www.ciao-shopping.nl/Packard...uo_E4300_1_8_GHz_19_TFT__779780#productdetail
ik heb het idee dat de grafische kaart zuigt, van de rest heb ik echt geen verstand, 1 GB geheugen en 250 GB harddisk is genoeg voor mij in ieder geval.
en nog over de grafische kaart, op de comp waar ik nu mee werk zit een RADEON 9250, is die beter of minder of ongeveer gelijk aan de kaart in de hierbovengenoemde computer (NVIDIA GeForce 7500 ) want als ie ongeveer gelijk is, dan is dat zeker geen probleem

bedankt voor de hulp alvast, want wat advies kan ik wel gebruiken

Maak je over die videokaart geen zorgen, dat komt wel goed. Het is geen top-of-the-line, maar dat kan je ook niet verwachten in zo'n systeem. Maar dan nog... mocht het je naar verloop van tijd toch tegenvallen omdat de nieuwste games een zwaardere kaart vereisen, dan zet je er toch een nieuwe kaart in? Die PB istart 9200 is verder een uitstekend systeem hoor. Zo'n beetje het beste wat je voor rond de € 700 kunt krijgen

Laatst bewerkt:
Beste rapaljera,

Persoonlijk vind ik het ook (altijd) erg lastig om een betaalbare pc voor een redelijk bedrag te vinden. Ben nu bezig met een pc van Mycom (699,-) - Mycom zit landelijk en ik heb er goede ervaring mee :thumb:. Verder vind ik de test van Hardware.info erg goed en zij hebben elke maand onder PC Advies - Alle systemen, een advies van een low-budget pc tot de ultime pc.
Btw: een low-budget pc voor augustus gaat voor 561,- euri over de toonbank..:)
Voor mijzelf zou ik niet voor een Packard Bell gaan..

In ieder geval succes!

Sjoerd

bedankt allemaal :)
mooi te weten in ieder geval dat die PB zo'n beetje de top is voor die prijs, dan weet ik in ieder geval waar ik naar moet zoeken.
alleen jammer dat die actie maar liep tm 25 augustus :confused: , nu is ie weer een stukkie duurder...maar ik kijk wel verder.

ik heb nog wel een vraagje over processors,
is dual core ALTIJD beter dan geen dual core? of hoeft dat niet per se, en bij een processor, naar wat voor waarden moet ik dan kijken voor een redelijk goede (een processor die niet slecht is, maar ook niet super goed) ??
dus hoeveel GHz of MHz ofzo moet ik als minimum nemen?

Laatst bewerkt:
en wat dacht je hiervan? samengestelt op azerty:

Recom RC-9B,Zwart € 21,80

Antec SLP450WRP-B,450Watt, OEM € 65,15

AMD Athlon 64 X2, 5600+, Socket AM2, Boxed € 137,59

Team Elite,2048MB, DDR2. PC6400, 800MHz, 2x € 76,85

Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II € 59,76

Asus M2N-X,Retail € 55,24

Asus EN8600GT/2DHT/256M, 256 MB, DDR3, PCI Express x16 € 111,30

Samsung SH-182M, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM € 29,39

Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie

totaal: € 606,07

dvd brander is aaltijd handig
de 8600gt om nog wat te kunnen spelen
250 gig genoeg
dual-core 2,8 ghz lekker snel
en 2 gig werkgeheugen om lekker veel te gelijk te kunnen doen
let op! hij heeft 1 jaar garantie en word in elkaar gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan