Nieuwe pc samenstellen. (max €400 euro).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn tijdmachine is kapot. Dus ik kan helaas niet voor je checken of je GTA 4 kunt spelen met die spullen.

DVD-r zal prima lukken met die brander.

Maar ik denk dat je geen reactie meer kreeg omdat je zei dat je eerst je laptop ging verkopen...

ik ben daarover van gedachten veranderd, ik ben het ene weekend bij mijn stiefvader en het ene weekend thuis dus kan ik mijn laptop meenemen. Dus hou ik mijn laptop tot ze gaan samenwonen.

EDIT: misschien een domme vraag maar zit bij de behuizing een koeler?

Laatst bewerkt:
ik ben daarover van gedachten veranderd, ik ben het ene weekend bij mijn stiefvader en het ene weekend thuis dus kan ik mijn laptop meenemen. Dus hou ik mijn laptop tot ze gaan samenwonen.

EDIT: misschien een domme vraag maar zit bij de behuizing een koeler?
Als er bij de behuizing een koeler zit, dan betreft het kastkoelers.
Die zitten bijv voor-onderin een kast. Die blaast de lucht de kast is.
En verder kan er Achter-bovenin (zeg maar tussen videokaart en voeding in) een koelertje zitten.

Maar ja... er zijn tegenwoordig de meest vreemde kasten in omloop.

Ik heb in mijn P180-kast een koeler voor-onderin zitten. Dan nog onderin net achter mijn harde schijven. Een boven mijn videokaart en dan ook nog een aan de bovenkant van de kast.
Somige kasten hebben een koeler in het zijpaneel. Maar ik heb gemerkt dat ik die vaak in de weg zitten...

Als er bij de behuizing een koeler zit, dan betreft het kastkoelers.
Die zitten bijv voor-onderin een kast. Die blaast de lucht de kast is.
En verder kan er Achter-bovenin (zeg maar tussen videokaart en voeding in) een koelertje zitten.

Maar ja... er zijn tegenwoordig de meest vreemde kasten in omloop.

Ik heb in mijn P180-kast een koeler voor-onderin zitten. Dan nog onderin net achter mijn harde schijven. Een boven mijn videokaart en dan ook nog een aan de bovenkant van de kast.
Somige kasten hebben een koeler in het zijpaneel. Maar ik heb gemerkt dat ik die vaak in de weg zitten...

Ja, maar weet iemand of er bij die kast een kastkoeler zit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan