Nieuwe PC samenstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Hallo,

Ik wil een nieuwe systeem samenstellen.
Dit word het systeem :

systeemfb1.png

En dit de videokaart :

videokaartrx1.png

Ik heb thuis nog 2GB nieuw geheugen liggen. die stop ik ook in mn nieuwe systeem.

Moet ik er nog iets aan veranderen ? of is mijn systeem compleet :D ?

Groet,Alex

Totaal : 740 Euro.

Laatst bewerkt:
je kan beter een iets beter moederbord nemen met een sli chipset;) zoals een p5n-d (die is beter en kost net zo veel)

Je besturingssyteem ? Ik zou voor Vista gaan 64 BITS nog omdat je uiteindelijk 4GB krijgt:D:thumb:

Je besturingssyteem ? Ik zou voor Vista gaan 64 BITS nog omdat je uiteindelijk 4GB krijgt:D:thumb:

Vista Ultimate, iligaal wel. Moederbord vind ik zo wel goed ;)

Laatst bewerkt:

dan krijgt hij veel problemen met sommige programma's dus ik raad hem een 64bit vista zeer af.

Laatst bewerkt:
32 BIts is ook fijn en illegaal een goede versie moet geen probleem zijn;)

32 BIts is ook fijn en illegaal een goede versie moet geen probleem zijn;)

Oke,mooi, dan nog 1 vraagje, ik verkoop dan mijn PC, maar wat moet ik ervoor vragen ? :rolleyes:

Specificaties :

1GB Geheugen
Intel Pentium IV 3,00 Ghz
ATI Radeon X600 Hyper Memory 256 MB
TV Kaart
170 GB HDD
Windows Media Center 2005 LEGAAL

Nog meer weten ? :o Ik dacht zelf rond de 300 euro .. ? :rolleyes:

ik denk niet dat je daar nog 300 euro voor kan krijgen :confused: ik denk maximaal iets van 150 a 200 eurie:confused:

Hmm ik dacht zelfs aan maar €100 eventueel 150,-

Hoezo heb je nog niet genoeg geld dan:eek::p

Haha ik ben ook 14 en ben Vietnamees en daar hebben ze een leuk traditie dat ze bij het nieuwe jaar kinderen geld geven dus al mijn oom's en tantes geven dan wat geld (denk aan 50,-) en ik heb nog een vrij grote familie dus krijg wel tot €200,- en ik heb een afspraak met mijn ouders dat telkens als ik over ga €300,- krijg dus ik heb het wel goed geregeld:p

Haha ik ben ook 14 en ben Vietnamees en daar hebben ze een leuk traditie dat ze bij het nieuwe jaar kinderen geld geven dus al mijn oom's en tantes geven dan wat geld (denk aan 50,-) en ik heb nog een vrij grote familie dus krijg wel tot €200,- en ik heb een afspraak met mijn ouders dat telkens als ik over ga €300,- krijg dus ik heb het wel goed geregeld:p

Hehe, idd, ik wil dan ook wel vietnamees zijn !! :eek: Maargoed, weer ff ontopic verder he :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan