Nieuwe Pc samenstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

klopklop305

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2013
Hallo,

Ik wil graag een pc bouwen voor ongv. 700 euro.
Ik zat te denken aan een i5-4590 en een r9 280x
Heeft iemand een goeie build hiermee?
Alvast bedankt.

Mvg. klopklop

ik dacht aan zoiets ---> +.png

het snelheidsverschil tussen de i5 4590 en 4460 ga je echt niet merken. In dit lijstje zit ook geen ssd ik raad je het wel aan om het (ooit) te kopen

dit is een goede ssd ---> link

kan ik ook de corsair obsidian 450d gebruiken?.. hij is iets over budget maar is het een goeie case?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat kan en het is wel een goede case. Als je toch zoveel voor een behuizing wilt uitgeven dan zou ik zelf voor deze gaan ---> link

Laatst bewerkt:
Mijn budget is omhoog gegaan....
naar 900 euro
zit nu te denken aan iets met een gigabyte gtx 970 en i5 4690k
weet je een goeie build?
moet wel een goed uitziende case met sidewindow ^^

Bedankt alvast,

mvg. klopklop

Laatst bewerkt door een moderator:
Het verschil in gamen tussen een 4460 en een 4690k ga je echt niet merken hoogstens een paar fps
daarnaast is een 4690 ongeveer 50,- duurder en je hebt ook een z serie moederbord nodig als je wilt overclocken. Met overclocken haal je zoiezo niet veel snelheid winst als je wilt gamen dus hier kan je beter op besparen en gewoon een 4460 nemen.

Om een gtx 970 te nemen is wel een goed idee als je je budget verhoogt. Neem gelijk ook een ssd dat is een stuk fijner dan een hdd ---> link

De gigabyte is wel de luidruchtigste en ook niet echt de zuinigste gtx 970. Het voordeel van de gigabyte is dat je hem goed kan overclocken.
hier kan je een review lezen over 4 verschillende gtx 970 videokaarten ---> link

en dit is een fractal design r5 met side windows --> link

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan