Nieuwe PC samenstelling, feedback graag !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenichi

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2011
hallo allemaal, ik heb deze pc samengesteld

behuizing: Aerocool Vx-e Pro LE ( 5x 5,25" extern, 4x 5,25" intern, ATX, µATX) € 79,90
voeding: Club 3D CSP-X1000CB € 132,30
moederbord: ASUS P6X58D-E Socket 1366 € 184,95
geheugen: Corsair 8 GB DDR3-1600 Kit € 94,90
cpu: Intel® Core™ i7 950 ( 4x 3066 MHz, 4x 256 kB, 8192 kB, Bloomfield, Boxed ) € 249,90
cpu-koeler: Thermaltake CLP0568 Contac 29 € 29,99
Grafische kaart: Asus ENGTX460 DirectCU TOP/2DI/1GD5 € 186,40
hdd: Western Digital WD10EARS ( 1.000 GB, 8,9 / 64 / -, € 0,05*, Serial ATA/300 ) € 49,99
dvd: Plextor PX-L890SA ( 24 / 8 / 12 speed, 24 / 6 / 12 speed, Serial ATA/150, 16 / 48 speed ) € 35,50
card-reader: Card Reader 54 in 1 € 11,99
1056 euro

ik wil graag jullie feedback hier over hebben. Mijn budget is rond de 1000 euro, dus het komt ongeveer wel overeen met wat ik samen gesteld. Als jullie verbeteringen en/of suggesties hebben hoor ik het graag!
Alvast bedankt!

PS: let maar niet op de voeding , want ik weet dat die belachelijk groot is, maar ik heb deze gekozen voor als ik later nog wil upgraden met SLI enzo, en dit was de goedkoopste :P

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Mooi systeem maar misschien even wachten op de sandy bridge in orde is

hey bedankt voor je reactie. weet je misschien ook wanneer de sandy bridge precies uitkomt? of is die al te koop op de markt? zoja hoeveel gaat die dan kosten?

btw; ik heb het geheugen maar vervangen door een GeIL 6 GB DDR3-1333 Tri-Kit, omdat de processor Triple Channel geheugen ondersteund. dus in mijn geval zal deze kit snel zijn dan die dual kit van corsair. en is nog 20 euro goedkoper ook :P

Hallo,

De sandy bridges zijn al een tijdje uit alleen is er een fout op de sata-300 poorten, dus tot die tijd zou ik wachten tot er weer nieuwe moederborden zijn ;)

Hoi,

Hij is er al maar er zijn wat problemen met de moederborden hiervoor dus zijn ze even gestopt zie hier

oke, bedankt.
hoe lang gaat het volgens jullie duren voor dat de problemen op gelost zijn? want ik ben plan dit systeem binnen een maand of 2 aan te schaffen. en hoeveel beter is de sandy bridges? hoeveel ben ik er aan kwijt als ik een sandy bridges neem?

hoi,

kan maar bij alternate waar ik gekeken had kon ik ze niet vinden daarom maar schijnbaar niet goed gekeken:o:o

De 2600K is een hele goede een van de beste op het moment.

De moederborden staan op de alternate site alleen weet ik niet of deze gefixt zijn.

Sandy bridge is trouwens gewoon een naam voor de nieuwe reeks intel processoren

Laatst bewerkt:
Hoi,

Misschien deze even doorlezen
En denk dat die borden niet gefikst zijn

Laatst bewerkt:
Hoi,

ik zou het wel bij de asus houden en dan denk ik voor deze kiezen want je wilt tenslotte ooit een tweede nvidea videokaart plaatsen.

Weet je zeker dat die gerepareerd is? Nog niks daar over gehoord eigenlijk?

@lord
de kans is er, de eerste gefixde reeks moederborden zijn er al als het verhaal van intel klopt 14 feb.
en als het dan al niet gefixed was is het al niet zon super groot probleem sinds de kans dat het probleem zig voordoet best wel klein is
en als je al het probleem krijgt kan je kostenloos RMA aanvragen en dan krijg je binnen no time een goed moederbord!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan