Hoi
ik heb een budget van rond de 900 eu en ik heb al een pakketje gemaakt. Ik ontvang graag feedback over wat ik beter zou kunnen doen, wat slimmer is, of het wel een goed pc is.
Daarnaast ben ik van plan om de pc te gebruiken voor schoolwerk en gamen. Met gamen bedoel ik niet very high, maar meer dat ik spellen van nu zoals Skyrim gewoon op high kan spelen en spellen, die later komen en wat meer geheugen vragen en hogere eisen hebben, gewoon goed op medium kan spelen.
Hier komt de lijst
-hardeschijf: WD Caviar Blue WD10EALX 1tb
-SSD: Samsung 830 Series MZ-7PC064D 64gb
-kast: BitFenix Merc Alpha
-dvdbrander: Sony Optiarc AD-7280S
-videokaart: XFX Radeon HD 7850 Core Edition
-koeler voor processor: Scythe Mugen 2 rev.B SCMG-2100
-processor: Intel Core i5 3450 / 3.1 GHz
-voeding: OCZ ModXStream Pro 600w
-moederbord: Gigabyte GA-H77M-D3H
-geheugen: Corsair Vengeance 8gb
En als OS tot slotte Windows 7 home edition 64bit
Ik ben van plan om het zelf in elkaar te zetten, ik wil het bestellen bij azerty en als er fouten tussen zitten hoor ik het graag...
Groeten
Edit: ik ben nu ong op 950 euro, dus eigenlijk iets te veel, als er alternatieven zijn hoor ik het graag!
En als er nog een goedkope monitoren zijn van rond de 120eu of minder hoor ik dat ook graag!
ik heb een budget van rond de 900 eu en ik heb al een pakketje gemaakt. Ik ontvang graag feedback over wat ik beter zou kunnen doen, wat slimmer is, of het wel een goed pc is.
Daarnaast ben ik van plan om de pc te gebruiken voor schoolwerk en gamen. Met gamen bedoel ik niet very high, maar meer dat ik spellen van nu zoals Skyrim gewoon op high kan spelen en spellen, die later komen en wat meer geheugen vragen en hogere eisen hebben, gewoon goed op medium kan spelen.
Hier komt de lijst
-hardeschijf: WD Caviar Blue WD10EALX 1tb
-SSD: Samsung 830 Series MZ-7PC064D 64gb
-kast: BitFenix Merc Alpha
-dvdbrander: Sony Optiarc AD-7280S
-videokaart: XFX Radeon HD 7850 Core Edition
-koeler voor processor: Scythe Mugen 2 rev.B SCMG-2100
-processor: Intel Core i5 3450 / 3.1 GHz
-voeding: OCZ ModXStream Pro 600w
-moederbord: Gigabyte GA-H77M-D3H
-geheugen: Corsair Vengeance 8gb
En als OS tot slotte Windows 7 home edition 64bit
Ik ben van plan om het zelf in elkaar te zetten, ik wil het bestellen bij azerty en als er fouten tussen zitten hoor ik het graag...
Groeten
Edit: ik ben nu ong op 950 euro, dus eigenlijk iets te veel, als er alternatieven zijn hoor ik het graag!
En als er nog een goedkope monitoren zijn van rond de 120eu of minder hoor ik dat ook graag!
Laatst bewerkt: