Nieuwe pc slaat steeds vast.

• Onderwerp starter Onderwerp starter snick
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

snick

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2009
Ik heb sinds gisteren een nieuwe pc.
Die avond begon het geklooi ermee al. De monitor gaf geen beeld meer toen de vista installatie was afgerond. Toen had ik hem op dvi aangesloten. Ik had hem daarna maar op vga aan gesloten en hij deed het weer.
Toen had ik de videokaart drivers geïnstalleerd en toen de audio / netwerkaart drivers geinstalleerd. Maar als ik dan updates aan het installeren ben, dan start de pc zich zelf opnieuw op na ongeveer 8 updates van de zoveel. Dan kom ik bij dat schermpje waarin staat in welke modus je de pc wilt opstarten (normaal, veilige modus). als ik dan door dat scherm ben start de pc weer meteen opnieuw op (nog voor het vista logo).
Ook als ik bij rtl gemist een video start. Slaat de computer meteen vast als het filmpje begint. Dan moet ik de pc weer resetten.
Ik heb alle drivers geinstalleerd (videokaart, geluidskaart, netwerkkaart). Of zijn er nog meer drivers die ik moet installeren? Of weten jullie een andere manier om de computer weer normaal werkend te krijgen?

Alvast bedankt.

Ik heb net even gekeken, maar ik zie die nergens staan. Er staat wel rechts het knopje chipset drivers, maar als ik daar op klik krijg ik 4 dingen om te installeren en dat heb ik al gedaan. (Easy energy saver, Browser configuration utility, Realtek hd audio driver en Realtek 8111/8168 LAN driver for gigabit).

Mijn systeem is overigens:
cpu: amd phenom ii 955
Mobo: Gigabyte GA-MA770T-UD3P
ram: Ocz value 4 gb ddr3 1333mhz
grafische kaart: xfx radeon hd 4890 xxx
Hd: wd caviar blue 500 gb
Vista home premium 32 bit.

Ik heb net even gekeken, maar ik zie die nergens staan. Er staat wel rechts het knopje chipset drivers, maar als ik daar op klik krijg ik 4 dingen om te installeren en dat heb ik al gedaan. (Easy energy saver, Browser configuration utility, Realtek hd audio driver en Realtek 8111/8168 LAN driver for gigabit).

Mijn systeem is overigens:
cpu: amd phenom ii 955
Mobo: Gigabyte GA-MA770T-UD3P
ram: Ocz value 4 gb ddr3 1333mhz
grafische kaart: xfx radeon hd 4890 xxx
Hd: wd caviar blue 500 gb
Vista home premium 32 bit.

Ik was m'n voeding vergeten erbij te zetten maar mijn voeding is een Ocz fatal1ty 550 watt

volgens mij heb ik het probleem al opgelost:
ik heb namenlijk adobe flash player, microsoft silverlight en shockwave geinstalleerd (raadde ze me aan op een ander forum) en toen kon ik rtl gemist gewoon afspelen en ook kon ik weer goed updaten zonder dat hij uitviel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan