Nieuwe pc Start halve seconde op

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3igplayer

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Hallo allemaal!

Ik hoop dat ik in het goede sub-forum heb geschreven!
Ik heb net een nieuwe pc in elkaar gezet ik mis alleen nog de video kaart. Maar ik startte me pc op en de led lampjes (decoratie) en de fans gingen aan voor ongeveer een halve seconde... daarna gaan ze uit (de fans ook) en na ongeveer 5/6 seconde gaan de lampjes en de fans weer draaien... dit gebeurt ongeveer 3x en daarna heb ik hem uitgezet.

Ik weet niet of dit komt doordat ik nog geen videokaart in me computer heb (moederbord heeft geen vga of andere video aansluiting) of dat er iets anders fout is.

Informatie:

Mobo: ASROCK P67 Pro3 Se
voeding: Aircool GX-650W
Videokaart --------

Alvast bedankt allemaal!

Hoor je verder geen piepjes? Zitten alle stekkers die erin moeten erin? Zit er een reepje ram in? Zit de processor erin? Zit de stekker van de processor + koeler van de processor erin?
Als hij dan nog niet start, probeer dan alle koelers (op CPU na) en alle lampjes los te halen.
Steek ook gewoon de graka erin, btw.

Geen piepjes niets geen rood lampje... 2x 4g ram in de goede plek. i5 3570 zit natuurlijk op de goede plek met een watercooler die allebei aangesloten zitten. ik heb net al een keer opnieuw in elkaargezet omdat ik dacht dat er kortsluiting was... maar nog steeds.
Maar zou het echt niet kunnen komen dat er nog geen videokaart in zit? omdat er ook geen vga of video aansluiting in het moederbord zit... dat hij dan misschien moeilijk gaat doen?

Het zou kunnen dat hij daarom niet start... Ik had een keer een pc die niet startte doordat de graka kapot was. Dus, het proberen waard.

Dan wacht ik daar nog even op. Als het goed is dam krijg ik die morgen binnen. Ik hoop inderdaad dat dat het is!
Alvast bedankt dan!

Ja zeker ik heb ze zelfs nog vervangen toen ik hem opnieuw inelkaar zette...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan