Nieuwe pc systeem.

• Onderwerp starter Onderwerp starter jd m
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jd m

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen die goed werkt op de nieuwste games. Ik heb er al een gevonden denk ik:

http://www.diskcomputers.nl/shop/product_info.php?cPath=360_332&products_id=9808

Denken jullie dat die goed genoeg is voor de nieuwste games zonder dat het gaat haken of lelijke graphics?

Oja en ik begrijp dit niet:
Intel CORE 2 DUO E6550 2.33Ghz 4Mb cache 1333FSB processor

Er staat 2.33ghz maar dat lijkt me erg weinig, ik heb nu 2.6ghz. Klopt dit?

Dit is zeker een goede PC. Wat je alleen nog zou kunnen doen is er een betere videokaart in laten zetten. Die erin zit is ook wel goed, hij heeft alleen maar 256 MB geheugen, 512 MB zou nog beter zijn.

En de 2.33 GHz. Dat lijkt inderdaad weinig als je alleen naar de cijfer kijkt. Maar met de komst van de Dual Core processoren zijn de kloksnelheden een stapje naar beneden gegaan. Ze zijn echter, door de Dual Core technologie, nog steeds HEEL VEEL sneller als bijvoorbeeld een Pentium 4 processor van 3.2 GHz.

Het aantal MB's op een videokaart zegt ook niet alles hoor. Die 8600 GT is een prima kaart.
En wat betreft die processor, je hebt nu wel een DUAL Core hè...en niet eenmaal 2.6 !
Ik twijfel een beetje aan de voeding of 450Watt wel afdoende is..misschien dat iemand daar eens zijn licht over kan laten schijnen. Verder zit er ook geen Firewire aansluiting op zo te zien.

Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei is dat een prima kaart. Maar las je kijk naar de nu verkrijgbare kaarten dan is minimaal 512 MB toch wel ganbaar op de top-series. De echte top heeft zelfs al 768 MB geheugen, dat is toch wel een groot verschil.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan