mrmusic
Inventaris
- Lid geworden
- 29 okt 2006
nou op mijn huidige systeem draaide crysis/far cry 2/ CoH Cod allemaal wel lekker hoor.
Wel ja joh!!!!! Laat je niks wijs maken!
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou op mijn huidige systeem draaide crysis/far cry 2/ CoH Cod allemaal wel lekker hoor.
Je kunt wel stoer in je handtekening hebben staan: maar dat betekent echt niet, dat ahdware van een jaar oud bij de vuilnisbak kan!!
Jij zit hier iemand iets aan te smeren wat helemaal niet logisch is maar ja.
Het is wel een optie, maar gewoon weggegooid geld.
lol laat me niet lachen met stoer doen , typ dan gewoon niets.
Jij zit hier iemand iets aan te smeren wat helemaal niet logisch is maar ja.
Het is wel een optie, maar gewoon weggegooid geld.
En @ TS Crysis op max details en een normale resolutie (1650*1080) no way..
ach koop die 6600 maar, boeit mij niets tis jou geld. en halleeeeeee
is er absoluut geen bios update mogelijk zodat het moederbord de cpu wel ondersteund, of is het een hardware incompatibiliteit? (ben geen core 2 freak)
om maar even op de ruzie van daarnet in te gaan: iedereen zeurt over dat een 2x 2,4 GHz lang niet snel genoeg is.
denk eraan vorig jaar waren de core 2 duo's (naaiend duur of niet) topsellers, waar een hoop games met name assassins creed, call of duty 4, need for speed carbon goed op draaiden.
ik snap best dat een hoop patsers nu een quad-core en een surfplank met dual-gpu hebben en iedereen afzeiken met dual-core maar een quad-core hoeft absoluut geen voordeel te bieden op applicatie niveau.
omdat games simpelweg uit 1 thread bestaan en een cpu maar 1 thread per core kan afwerken, wanneer je meerdere processen tegelijk open hebt merk je dit meteen, maar er is nog geen enkele multi-threaded game uit, en ook windows boot op 1 core.
bull****, maar als je het allemaal zo goed weet houd je bek dan.
waarom kom je vragen stellen?
bull****, maar als je het allemaal zo goed weet houd je bek dan.
waarom kom je vragen stellen?
heb je al gekeken of je je processor niet een beetje kan overclocken?
E4300 is daar toch wel geschikt voor.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1185856
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.