nieuwe PC valt steeds zomaar uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny groot

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2005
Berichten
4
Ik heb net een nieuwe PC en heb daar mijn oude harde schijf in laten zetten van mijn pentium 3. Op de comp. staat windows XP en valt steeds zonder enige aanleiding uit :S en probeerd ie opnieuw op te starten. Vaak krijg ik dan en blauw scherm dat er een fout is en dan moet ik um uit zetten en dan weer aan voordat ie weer normaal opstart (resetten werkt dan ook niet). Ik heb um net geformateerd en alles weer keurig geinstalleerd maar blijft dit probleem houden. :S Ik denk dat het miss met die oude harde schijf te maken kan hebben. Ik vind het wel een beetje raar... nieuwe PC en meteen problemen. Ik heb er Norton systemworks 2004 op staan en die zegt soms dat ik W32.spybot.worm heb en dan verwijderd ie um. Miss ligt het hier aan... ik weet het niet... Ook heb ik spybot en Ad-aware erop en scan in veilige modus... dit help ook allemaal niet :S KAN IEMAND MIJ HELPEN???
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen !
Kun je misschien de foutmelding die je krijgt op dat BSOD (blauwe scherm) hier even weergeven ?
Allicht kunnen we dan wat meer zeggen.
Greetz,
Harry.
 
Oke ik zal kijken wanneer ik dat scherm weer krijg (dit scherm is voordat ie in windows is dus kan het denk ik helaas niet exact plaatsen... ik kan wel de tekst (voor de deel overnemen) Ook heb ik er windows ME op gehad... toen kreeg ik soms een melding dat ik een externe fout heb en dat ik um op nieuw moest opstarten. En ik heb gehad dat mijn virusscanner het opeens niet meer deed... miss een virus???
 
Laatst bewerkt:
die link doet het niet...
De PC viel net weer uit... er stond dat de computer uitgeschakeld is om schade te voorkomen... daarna stond er nog een slap verhaal over voldoende schijfruimte enzo... maar er staat bijna nix op de comp...
 
Laatst bewerkt:
als het goed is is het probleem opgelost.... Er is wat in het bios gedaan en er zijn 24 virussen verwijderd :p bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan