nieuwe pc viel uit en start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

glenndier

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2004
Berichten
48
Ik had net nieuwe pc gekocht, was daarnet aant downloaden en hij valt uit, nu krijg ik hem niet meer opgestart, hij geeft het begin scherm van windows xp (met dan balkje) niet meer, hij start gewoon opnieuw op, heel de tijd door, en overhit is hij ook niet denkik, heb in bios gekeken en stond op 38°..

plz help mij
 
Je zou ff Windows opnieuw kunnen installeren en als het dan weer niet werkt teruggaan of dat meteen al doen. Waarschijnlijk zit er iets niet goed in je pc. Ik neem aan dat je wel een virusscanner hebt?
 
net gekocht breng hem terug en vraag een nieuwe.
 
ja ik zal windows een keer opnieuw instaleren, als dat niet lukt doe ik hem terug
 
Opstarten in de veilige modus en dan kiezen voor laatst bekende werkende configuratie.
 
Nieuwe pc je hebt internet,je bent aan het downloaden,je weet je temp en hij valt zo uit .
Dus je hebt er wel sappie van!!
Virus of zo!
 
heb geprobeert te formateren, maar wilt ook niet lukken, net hetzelfde probleem zoals ik met pc van ne vriend voorhad, ( http://helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=188894 ) zou het kunne dat dat nieuw virus is da zichzelf nah andere hardeschijf kan kopiere? (zijn hardeschijf heeft in mijn oude gestoken, en mijn oude hardeschijf eeft in die nieuwe gestoken).
 
Ik zou zeggen teruggaan met dat ding, hoe meer je nu gaat proberen hoe eerder de winkelier je de garantie niet meer wil geven(en terecht)!
 
Ik vind het allemaal een beetje vreemd je hebt een nieuwe pc enz:
En nu kom je met verwisselen hd,s.
Ik heb geen passend antwoord voor je misschien een ander!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan