Nieuwe PC voor €600 advies nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

in my life

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Berichten
297
Budget - €600
Doel - Gamen, internetten enzovoort zolang ik games op low (lieft hoger maar goed..) zonder lag kan spelen. (zoals MW2 etc.)

Hoe belangrijk is stilte? - niet belangrijk, laat maar veel kabaal maken hoor. :p
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet worden gedaan door de winkel waar ik hem koop.

"speciale dingen": DVD brander en wifi zou ik er graag in willen.
Besturingssysteem - Ja ik heb een besturings systeem, windows vista en windows 7 moet nog kiezen welke ik ga nemen.
Andere software? - Allemaal niet nodig.

Randapparatuur
Helemaal niets nodig, het gaat puur om een computer met kast.

Oke, als jullie ideeën hebben graag. Ik heb nog één ding met de videokaart, ik denk er zelf over om een DX11 videokaart te nemen. Echter heeft een vriend het volgende aangeboden: Hij heeft een 9800GX2, hij wil deze verkopen aan mij. Deze kaart is één jaar oud en doet het nog gewoon goed.

Zou ik I.P.V. een DX11 kaart zijn 9800GX2 kopen? En voor hoeveel zou ik die ongeveer overkopen?
 
Laatst bewerkt:
Zou ik I.P.V. een DX11 kaart zijn 9800GX2 kopen? En voor hoeveel zou ik die ongeveer overkopen?

Welke games wil je gaan spelen(behalve CoD mw2)? En voor die 2x zou ik niet meer dan 100EUR neerleggen(liefst 80-90EUR)...
 
Hallo,

Ik had dit even in elkaar gezet:

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/92826

Een i5 vond ik net iets te duur, en met een amd processor kun jij het prima doen! vooral in combinatie met een 5770 (kijk maar even of je de dichte of opende wilt).. Die 9800Gx2 zal in games misschien soms wat sneller zijn maar (denk ook aan toekomst). Dan zou ik eerder voor een HD4890 gaan.. Dus denk er even over na wat je echt belangrijk vind. Die 5770 zal mw2 perfect draaien. Daar hoef je geen supervideokaart voor.

Wifi heb ik geen verstand van.. die dingen zijn volgens mij ook niet zo duur. Je zou kunnen besparen op de processor en een x3 nemen. Scheelt weer wat.

Nog 1 ding: op welke resolutie wil je spelen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan