thijsszaandam
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 20 aug 2007
hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe PC.
Mijn budget is ongeveer 700 euro maar voor een goede pc
kan ik ook nog 800 betalen. Ik wil alleen een systeemkast.
Nu zag ik bij mediamarkt de volgende aanbieding:
€800
Microstar professional Q 6600500/6560 PC
- Intel Core 2 Quad processor Q6600 ( 2,40 GHz, 8 MB level 2 cache, 1066 MHZ FSB).
- 500 GB hardeschijf
- 2048 MB DDRII-Ram werkgeheugen
- Nvidia 8400 GS videokaart met 128 MB geheugen, HDMI (HDCP), D-SUB VGA en TV Out, 8 kanaals audio on-board, 8 in 1 geheugenkaartlezer
Ik wil de computer gebruiken voor mijn school, Als ik op de computer zit zit heb ik vaak verschillende programma's draaien internet, muziek en word bijv.
Ook gebruik ik de PC voor spelletjes momenteel speel ik veel mediaval Total War 2.
is dit een goede PC voor die prijs of kan ik ergens anders een betere vinden, ik heb zelf nog nooit gehoord van Microstar maar op internet staat dat het bij mendion hoort, is dat een goed bedrijf?
Ik wacht jullie reacties af
Ik ben op zoek naar een nieuwe PC.
Mijn budget is ongeveer 700 euro maar voor een goede pc
kan ik ook nog 800 betalen. Ik wil alleen een systeemkast.
Nu zag ik bij mediamarkt de volgende aanbieding:
€800
Microstar professional Q 6600500/6560 PC
- Intel Core 2 Quad processor Q6600 ( 2,40 GHz, 8 MB level 2 cache, 1066 MHZ FSB).
- 500 GB hardeschijf
- 2048 MB DDRII-Ram werkgeheugen
- Nvidia 8400 GS videokaart met 128 MB geheugen, HDMI (HDCP), D-SUB VGA en TV Out, 8 kanaals audio on-board, 8 in 1 geheugenkaartlezer
Ik wil de computer gebruiken voor mijn school, Als ik op de computer zit zit heb ik vaak verschillende programma's draaien internet, muziek en word bijv.
Ook gebruik ik de PC voor spelletjes momenteel speel ik veel mediaval Total War 2.
is dit een goede PC voor die prijs of kan ik ergens anders een betere vinden, ik heb zelf nog nooit gehoord van Microstar maar op internet staat dat het bij mendion hoort, is dat een goed bedrijf?
Ik wacht jullie reacties af