Nieuwe pc voor games enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Beste mensen,

Ik zit te denken om een nieuwe pc aan te schaffen. Ik heb nu een Dell Dimension computer (Om hem te bekijken klik HIER), En daar heb ik ooit is GTA4 en Need For Speed Undercover voor gekocht, Maar allebij trekt mijn computer ze gewoon moeilijk of gewoon helemaal niet!. Ik ben deze pc dus zat en wil dus een nieuwe!. Wat raden jullie mij precies aan? ik zit te denken aan zo'n 500 a 600 euro voor een nieuwe computer. Heb ik daar een mooie nieuwe pc voor waar de tegenwoordige games wel op hoge kwaliteit gespeeld op kunnen worden? Ik heb zelf de balle verstand van wat er allemaal in de pc's zitten dus heb ik jullie hulp nodig! :thumb: ;) Ik hoor het graag!

Laatst bewerkt:
500 a 600 euro is vrij krap. Als ik jouw was zou ik er dan zelf een gaan maken, omdat dit simpelweg veel goedkoper is. Met 600 euro heb je een goede pc, waarmee je gta4 etc op goede kwaliteit op kunt spelen. Als je wilt kan ik vanmiddag er wel een voor je in elkaar flansen op alternate of azerty, maar ik moet nu naar school. Je kunt je pc ook laten assembleren door azerty zelf, maar je kunt het met gemak ook zelf doen, het echt heel simpel.

Bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan