nieuwe pc voor internetgebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

usbstickje1

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Berichten
6
Hallo, allemaal,
Ik zoek al een tijdje een nieuwe pc. Ik doe er geen zware toepassingen mee, alleen internetten, filmpjes kijken en muziek downloaden. en ntuurlijk kantoorwerk etc.

Nu heb ik op internet een leuk systeem gevonden voor een leuke prijs:

http://www.compustunt.nl/store/product_info.php?cPath=282_406&products_id=9610

Ik ga hem zelf daar afhalen. Mij vraag is nu of dit systeem daar geschikt voor is, en zijn er toevallig mensen met ervaring met deze winkel?
Ik ga er zelf windows xp opzetten.

Alvast hartelijk dank!
 
zitten wel wat leuke onderdelen in. Films kijken zal soms wat lastig gaan maar moet lukken maar voor wat je zegt internetgebruik kantoorwerk en wat muziek downloaden moet het wel lukken. Waarom niet zelf samenstellen eigenlijk?

Yoeri
 
Laatst bewerkt:
Zozo aardig systeem op die site duo core 2.66 Ghz dat heb ik niet eens en ik doe veel games enzo.Misschien moet je gaan voor een pc met een wat lager processor-vermogen.. met kantoorwerk en internetten heb je niet zoveel processor geheugen nodig hoor.. scheelt je ook weer in de prijs.:thumb:
 
nee ik kan er later altijd nog een videokaartje in zetten.
Ik wil niet zelf samenstellen omdat ik voor dit geld net zo goed zo'n kant en klaar systeempje kan nemen denk ik.

Maar als je tips hebt :)
 
het bedrijf zegt me wel wat, maar wat weet ik niet meer... (tweakers is positief over compustunt: dus zal wel prima in orde zijn)

E7300 is al 100 euro.
een 1 TB-schijf ook al snel 80 euro
4 gig geheugen 35
moederbord 50
dvd-brander 20
In elkaar zetten kost vaak ook 30-40 euro

dus dan zit je al op 325 euro.
Dan nog een kast en voeding.
Dat zal niet veel soeps zijn, maar dat is de verantwoording van de webshop. (garantie)

Dus prima prijs.
Alleen komt er wel nog een besturingssysteem bij...
 
Reken er nog wel 100 euro er bij voor een OS want die zit er nog niet bij.;) Voor als je dat over het hoofd had gezien.
 
Hij gaf aan dat hij zelf xp er op ging zetten. Is inderdaad handig er later nog een videokaart bij te zetten, helemaal als er later nog vista opkomt. Ik zou niet kiezen voor een goedkoper systeem, dan kun je over een jaar weer een nieuwe kopen. Prima systeem.

Yoeri
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan