Nieuwe pc voor kantoor

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Goedendag,

Voor mijn vader moet ik een nieuwe computer samenstellen aangezien die van hem erg verouderd is. Het hoeft niet iets heel bijzonders te zijn. Het enigste wat er met de computer gedaan gaat worden is, offertes maken, printen, internetten e.d. (hij hoeft dus niet bepaald zware programma's te draaien)

Ik heb zelf een opstelling gemaakt voor de nieuwe pc. De assemblage kan ik zelf doen (heb ik ook bij mijn eigen pc gedaan) De computer moet zo goed koop mogelijk natuurlijk :)

Linkje naar de samenstelling:
http://tweakers.net/gallery/469390?inv_id=304245#tab:inventaris

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Is de opstelling op deze manier goed en is dit mogelijk met dit moederbord etc. Van hardware heb ik namelijk niet zoveel verstand. :)

Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,
Rowan

Hoi...

Op zich niets mis mee. Alles past op elkaar en is voor genoemde eisen voldoende.
Denk je aan een OS?

Misschien dat het qwa os misschien slimmer is om te wachten op windows 8? Weet je misschien wanneer deze uitkomt? Van google word ik niet heel veel wijzer. Ze zeggen rond de zomer?

Bedankt voor je reactie ! :)

Ze hebben het over Oktober. Maar ik zie niet wat w8 aan dit systeem toevoegt. W8 leuk voor touchscreens enzo maar voor gewone systemen verder niets bijzonders ten opzichte van w7.

Dan zou ik dit systeem is aan mijn vader voorstellen :) Heel erg bedankt voor je hulp ! Fijne avond :D

Kijk ook even waar je het gaat bestellen. Nu kies je voor diverse webshops geloof ik. Zit je met meerdere verzendkosten.
Maar lijkt me dat je daar rekening mee gehouden hebt en dit puur als voorbeeld gegeven hebt. Just in case

succes:thumb:

Ik ga het bestellen bij een webshop die bij mij om de hoek zit :) 100 meter verder op. Ik weet niet of ik hier mag zeggen welke :) Afuture is ook een van de goedkopere ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan