Nieuwe pc voor mijn broertje

Status
Niet open voor verdere reacties.

dendrobatus

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Mijn broertje wil een nieuwe computer omdat de computer die hij nu heeft veel te slecht is.
Hij heeft een budget van 500 euro en wil er snel op kunnen internetten en simpele spellen zoals minecraft enzo op kunnen spelen.

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen met een simpel systeempje , als het mogelijk is graag een systeem dat vrij gemakkelijk te upgraden is dmv ram , videokaart en eventueel een ssd .

Ik zat zelf te denken aan een simpel systeempje met 8 gb dd3 ram , een ati videokaart (IVM met de prijs) en voor de rest hoop ik op julie advies.

Bij voorbaat dank.

Dendrobatus

Ben je van plan zelf een pc te bouwen of gewoon 1 te kopen?

Ben je van plan zelf een pc te bouwen of gewoon 1 te kopen?

Ik heb aan beide opties zitten denken , als ik hem zelf zou samenstellen zal een lokaal ICT bedrijf hem in elkaar zetten zal denk ik een euro of 70 kosten.

Ik zou gewoon eens naar een winkel gaan bijv. De mediamarkt, daar kunnen ze goed advies geven!! Ik heb daar een packard bell gekocht en daar kan ik snel op internetten en de spellen werken goed (er staan nogal wat spelletjes op!!) Kijk anders gewoon eens op de website van de mediamarkt!!:thumb:

Ik heb zelf een systeem proberen samen te stellen voor jou. Klikie. Dit is eentje met een Intel Core I5. Deze gaat alleen 50 euro boven je budget.
Ik heb er ook een samengesteld met een iets wat mindere CPU een Intel Core I3, klikie.
Aangezien het meer om je GPU gaat heb ik geprobeerd daar het beste uit te halen uit je budget. Als je nou zelf de montage deed kon je voor de I5 gaan. Of je moet 50 euro boven je budget niet erg vinden. Opmerkingen/vragen waarom ik deze samenstelling gekozen heb. Ben vrij om me te vragen ;)

Met vriendelijke groet, Geheim49

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan