Nieuwe PC welke software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof de consumenten bond eerder dan dat blad... Dit jaar scoorde avira intivir in combinatie met comodo firewall. Het vervelende van antivir is alleen dat je reclame hebt voor de pro versie. Op de 2e plaats stond avast en op de 3e mse. Wil je betaalde antivirus dan zou ik niet gdata nemen die heeft wel veel (onnodige) functies maar is ook erg zwaar. Dan kun je beter NOD32 smart security nemen :)

office 2010? waarom niet gratis: openoffice
als iemand linux adviseerd hoeft hij nog geen freak te zijn. als je alles gratis wil is linux een goed alternatief.
norton vreet niet zo heel veel sources meer. ze gaan de goede richting in.

maar waarom allemaal software aanraden die je moet betalen, als er ook gratis alternatieve zijn die net zo goed/beter zijn als de betaalde tools?

verder is het de keus aan de topicstarter wat hij wil.

ik zou zegge: beter alles legaal dan alles illegaal:d

maar het blijft de TS keus wat hij installeert en wat niet:thumb:

Eventjes een nuance verschilletje .. Linux is niet gratis, althans .. In de zin van: "gratis bier" ;)

Linux vind ik ook fijn hoor, maar het is toch een aardige stap hoor... Ik vind dat je toch altijd moet beginnen met een dualboot installatie ;)

Ik geloof de consumenten bond eerder dan dat blad...

Het bedrijf AV-Comparatives geeft enkel de resultaten weer terwijl de consumentenbond gewoon u iets voorschotelt zonder echt de prestaties te publiceren.

Nee, dat is niet waar, ze hadden 5 pagina's besteed, ze testen vele virussen maken zelf virussen kijken hoe ze het zonder en met internet doen kijken naar prestaties, extra mogelijkheden, prijzen... Ik lees al jaren dat blad en ze hebben me al een heleboel aanbevolen en ik vond hen echt de beste ;)

Denk niet dat dit een topic moet worden over welk OS of antivirus nu het beste is etc etc.
Noem gewoon de progs die ts nodig heeft:dus in algemen zin..een virusscanner etc etc

Maar een goeie antivirus is een belangrijk item hoor:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan