Nieuwe pc werk/gamen - ca. € 500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noekie84

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2012
Hallo allemaal,

Twee maanden geleden een lijstje laten samenstellen hier, maar een en ander is veranderd. Budget is rond de € 500. De pc gaat voornamelijk voor werk gebruikt worden (vaak wel 20+ internetpagina's tegelijk open) en moet daarnaast spellen aan kunnen als Diablo III, Anno, AoE, Sims (ik heb een 23" scherm).

Pc moet wel een paar jaar mee gaan uiteraard, goed koelen, maar niet teveel herrie. Dit heb ik nu, maar is te duur en moet dus wat aangepast worden: Linkje

Is mijn budget mogelijk met wat ik wil?

Misschien moet ik hier wel voor gaan? http://tweakers.net/reviews/3170/3/desktop-best-buy-guide-september-2013-budgetgamesysteem.html. Even in Azerty gezet met alles erbij, heb alleen de processor op 760 gelaten ipv 750, scheelt maar een paar euro namelijk: Linkje

Ik wil de pc uiterlijk 25 september gaan bestellen.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb je twee berichten even samen gevoegd zolang er niet gereageerd is kan je je bericht beter even aanpassen.

je hebt wel redelijke hoge eisen voor dat budget

hou rekening met dat de samenstelling van tweakers de goedkoopste prijzen van de verschillende winkels en producten aan houd en je dus uit eindelijk duurder zal uitkomen dan wat daar word voorgeschoteld
denk aan meerdere malen verzend kosten betalen en als je alles toch bij dezelfde winkel wilt bestellen zullen de prijzen ook variëren.

ik kom niet lager dan dit klikerdeklik

je kan er mee gamen maar verwacht geen hoge settings eerder medium/low maar het draait het wel
verder zullen die 20+ web paginas een makie zijn

Intel Pentiums zijn in feiten kaal geplukte I3's

Laatst bewerkt:
Ik had al een link toegevoegd met die tweakers variant via azerty hoor, dus ik snap je reactie niet helemaal? In jouw link heb je allemaal andere spullen gekozen, sowieso een lagere videokaart en een kleinere hd, waarom?

Mijn link komt uit op 600, maar dat is dus inclusief Windows en assemblage, dus dat kan wel. Zie link in mijn andere post, via mn tel lukt het niet om hem opnieuw te plaatsen.

Laatst bewerkt:
klopt had het verkeerd gelezen echter was je budget 500 euro en ga je nu opeens 600 euro betalen...

Laatst bewerkt:
Goed, dit is nu mijn lijstje. Nog op- of aanmerkingen hierop? Kan ik hier een paar jaar mee vooruit en doen wat ik wil?
Link

Hoop dat je hem niet al besteld hebt. Je voeding trekt de kaart net aan.
Ik zou voor minimaal een 500+ Watt voeding gaan. Ook voor eventuele upgrades later.

Lees mijn post nog is. De voeding trekt de kaart net aan en voor eventuele latere upgrades zou je ook je voeding moeten vervangen. Kan je beter een 500 Watt nemen voor eventuele upgrades later.

Whatever, vind het toch raar dat ze dat adviseren, als het maar net aan kan. Voeding is niet zo duur, scheelt 15 euro.. Maargoed.
Nieuw linkje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan