Nieuwe pc werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurensv99

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Hallo.
ik heb een pc gebouwd bij alternate met de volgende specs:
a10-5800k
ASRock FM2A75 PRO4-M
4 gb ram corsiar xms3
400w Be Quiet!
500 GB hdd
nu heb ik hem vandaag aangesloten en wou ik er windows op gaan zetten maar hij doet niks.
het enige lampje dat brand is het aan-knop lampje en er verschijn niks op het beeld. ook hoor ik geen piepjes of iets. de fans draaien wel. wat kan ik t beste doen?
mvg laurens

Hoi,

Zelf gebouwd of door alternate in elkaar gezet als het het laatste is contact met alternate opnemen

Zit er geen externe videokaart in? Door Alternate geassembleerd? Direct Alternate bellen, die hebben goede service. 's Avonds testen ze soms ook nog producten dus misschien heb je geluk. Anders wachten tot volgende week maar wees gerust: Alternate heeft een ruimhartig beleid t.a.v. DOA's en vervangt veel producten meestal meteen.

zelf gebouwd al me 10e pc ofzo maar ben tot dit moment nog nooit tegen gekomen. zijn ze ook op zondag open? mvg.

Nee, dat wordt maandag 11.00 uur bij de servicebalie. Is het een pc voor een vriend van je? Wel jammer dat het zo loopt, de APU kan kapot zijn (als ik de feiten zie). Als je zelf assembleert moet je wel zelf uitzoeken waar het defect zit. Weet je zeker dat je alles goed hebt aangesloten?

Het klinkt alsof de processor er niet goed inzit/defect is. Ik heb dat probleem ook wel eens gehad, door de trillingen van de auto zat hij er niet meer goed in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan