nieuwe pc wil niet booten, help?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larske1979

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2011
Hoi,

Ik heb vandaag mijn pc geupgraded met een nieuw moederbord (Asus M5A78L-M LE), processor (AMD Phenom II X6 1055T) en intern geheugen (Corsair, DD3 2x4GB). Omdat ik al een aantal keer mijn pc zelf gebouwd heb, ging ik ook nu vol goede moed aan de slag. Nadat ik alles had gebouwd zette ik pc aan, de fans etc gaan aan, maar voor de rest geen activiteit op mijn monitor ( BenQ G2410HD). Ik dacht dat het in eerste instantie aan mijn monitor lag, maar toen ik getest heb op monitor van vriendin kreeg ik hetzelfde resultaat. Daarna dacht ik dat het wellicht aan mijn videocard (Geforce GT560t) lag, maar ook mijn oude (GF 9600 GT) pakte ie niet. Ik heb alles wel 100x gechecked en ook alles weer opnieuw eruit gehaald en teruggestopt, maar steeds geen activiteit. Het lijkt alsof mijn harde schijf niet bereikt wordt. Ik wilde dus ook gelijk mijn harde schijf formatteren en een verse windows installeren. Wellicht start ie niet, omdat het al een gebruikte schijf was ofzo. Ik heb een 500w voeding en heb alle voedingstekkers goed aangesloten. Ik heb verder echt geen idee.
Iemand wel een idee?

Lars

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Zou het met je onboard kaart te maken kunnen hebben want die heb je volgens deze misschien uitzetten in de bios.

hey, bedankt voor je reactie

Hoe zet ik onboard vga uit dan. Ik krijg namelijk geen beeld en kan dus ook niet in de bios?

gr Lars

Hoi,

Ja dat is een goeie:o:o haal je kaart er eens uit en sluit je monitor op de onboard wie weet en dan kijken in de bios of je iets kan instellen

hmm ik zal eens kijken als ik thuis ben.

bedankt voor je hulp iig, misschien nog een andere tip?

gr.

Hoi,

Ja als ik zoiets heb haal ik alles uit de kast en leg het moederbord op een boek ofzo en ga ik overnieuw beginnen eerst zo kaal mogelijk en zo voort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan