NIeuwe Pc zonder Beeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gambler

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
hey hallo ik heb een vraag je, ik heb net een nieuwe pc gekocht hij piept alleen 2 keer kort achter elkaar als ik hem opstart... alles is nieuw.. en ik heb ook geen beeld. Ik heb mijn VGA kabel gewoon in de videokaart gestopt. en maakt ook niet uit of hij in de onboard zit of de gewone...en als ik de kabel erin stop dan is het lampje op het beeldscherm groen en na een paar seconden oranje..
ik hoop dat iemand mij verder kan helpen zou er erg dankbaar mee zijn...:thumb:

groetjes Koen :rolleyes:

nieuwe pc zelf in elkaar gezet???toevallig de afstand busjes die onder het mobo horen vergeten te plaatsen???
en als ie door de pc boer in elkaar gezet is,snel terug gaan dan:D

nieuwe pc zelf in elkaar gezet???toevallig de afstand busjes die onder het mobo horen vergeten te plaatsen???
en als ie door de pc boer in elkaar gezet is,snel terug gaan dan:D

nee ik heb het zelf gedaan :o ik weet alleen niet wat voor busjes je bedoelt.. normaal hoeft dat nooit geloof ii

groetjes koen

nou neem maar aan dat er busjes tussen horen,ander krijg je kortsluiting:D

Je hij loopt voor de rest goed en hij zal zeker geen kortsluiting krijgen...
je hoort tevens wel als hij opstart meteen de DVD-Rom zoeken en de Processor doet
tik tik..............tik tik ,,,,,, maar geen beeld..:confused: :confused:

ik hoop dat jij nog iets weet:)

alvast bedankt...

groetjes Koen

Er zit toch niet een knop op je beeldscherm waarmee je de lichtsterkte en het contrast kan instellen en die toevallig laag staat?
Joop

Je hij loopt voor de rest goed en hij zal zeker geen kortsluiting krijgen...
je hoort tevens wel als hij opstart meteen de DVD-Rom zoeken en de Processor doet
tik tik..............tik tik ,,,,,, maar geen beeld..:confused: :confused:

ik hoop dat jij nog iets weet:)

alvast bedankt...

groetjes Koen

ik heb hem gefixt het nieuwe geheugen bleek niet te werken en daarom werkte het niet een andere van mij erin gezet en het werkt nu perfect in ieder geval bedankt voor de reacties!!:love: :love:

groetjes koen

Goed dat het nu werkt maar toch... wanneer je die afstandsbusjes NIET onder je moederbord hebt geplaatst, zal het maar van korte duur zijn....

Goed dat het nu werkt maar toch... wanneer je die afstandsbusjes NIET onder je moederbord hebt geplaatst, zal het maar van korte duur zijn....

hmm hoe kom je aan die busjes dan?? die en hoe zien ze er uit ...

busjes zitten altijd bij een nieuw moederboard in dat zakje met schroefjes enzo:D

busjes zitten altijd bij een nieuw moederboard in dat zakje met schroefjes enzo:D

ja klopt die heb ik erin gedaan 3 van de 4 ten minste want die andere paste net niet dus eentje mist maar dat is tog niet zo erg ? voor de rest werkt hij nu perfect ... :cool: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan