Berend Jan
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 nov 2001
bamikanaries
Hey,
deze vraag gaat niet zozeer over problemen met mijn hardware maar meer over wat voor pc ik moet aanschaffen en waar ik dat het beste kan doen. Daarom wilde ik jullie vragen om adressen waar je voor een goede prijs een fatsoenlijke pc kunt kopen.
Omdat ik mijn PC voornamelijk zal gebruiken voor VEEL!!! gamen, films kijken, internetten en muziek downloaden en mijn site beheren (oh ja, ook nog een beetje school ofzo) dacht ik aan de volgende configuratie:
Amd Athlon 2600+ processor
512 mb DDR werkgeheugen
kast 300 watt midi sweex d4
120 gb hardeschijf WD / Samsung 7200 rpm
moederbord Asus a7v8x-x
vga Nvidia Geforce 5 FX5200 128MB DDR AGP8X TV-Out
dvdromspeler 16 x 48 Aopen
Mitsumi Dvd + rewriter 7801TE DVD+R/RW
geluid onboard 5.1 kanaals
netwerkkaart 10/100 mbit
floppydrive 1.44 mb
2 x voor 4 x achter usb 2.0
Hebben jullie nog op- of aanmerkingen over hoe deze configuratie kan worden verbeterd plaats dan als je wilt even een berichtje want ik ben echt nog een leek op het gebied van de hardware. En als jullie een goed adres hebben laat het dan ook weten want ik heb echt een nieuwe pc nodig.
ThX
Berend Jan aka [BK] Bratox
Hey,
deze vraag gaat niet zozeer over problemen met mijn hardware maar meer over wat voor pc ik moet aanschaffen en waar ik dat het beste kan doen. Daarom wilde ik jullie vragen om adressen waar je voor een goede prijs een fatsoenlijke pc kunt kopen.
Omdat ik mijn PC voornamelijk zal gebruiken voor VEEL!!! gamen, films kijken, internetten en muziek downloaden en mijn site beheren (oh ja, ook nog een beetje school ofzo) dacht ik aan de volgende configuratie:
Amd Athlon 2600+ processor
512 mb DDR werkgeheugen
kast 300 watt midi sweex d4
120 gb hardeschijf WD / Samsung 7200 rpm
moederbord Asus a7v8x-x
vga Nvidia Geforce 5 FX5200 128MB DDR AGP8X TV-Out
dvdromspeler 16 x 48 Aopen
Mitsumi Dvd + rewriter 7801TE DVD+R/RW
geluid onboard 5.1 kanaals
netwerkkaart 10/100 mbit
floppydrive 1.44 mb
2 x voor 4 x achter usb 2.0
Hebben jullie nog op- of aanmerkingen over hoe deze configuratie kan worden verbeterd plaats dan als je wilt even een berichtje want ik ben echt nog een leek op het gebied van de hardware. En als jullie een goed adres hebben laat het dan ook weten want ik heb echt een nieuwe pc nodig.
ThX
Berend Jan aka [BK] Bratox