nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie geen videokaart en nee, je kan er niet op gamen want het systeem is veels te langzaam...

Geplaatst door Muurhond
Ik zie geen videokaart en nee, je kan er niet op gamen want het systeem is veels te langzaam...
Melvin, waarom kan je hier niet op gamen? Een AMD 3400+. Ik zou er zelf wat meer geheugen inzetten en een goede videokaart, maar dan moeten de meeste games toch wel lukken toch?

leuke pc

Ik vindt het alles mee vallen.

Inderdaad een goede kleurenkaart zou het afmaken maar dan denk ik toch dat hij nog wel een paar jaar mee kan voordat het wat ouder wordt en de meeste games gaan zeuren om meer......

Een gForce5 doet het prima, heb hem zelf gister getest en was er erg tevreden mee.

grtjs jjw

Geplaatst door brits
ik dacht zelf aan een geforce fx5900xt.
Mij voorkeur gaat uit naar ATI, maar dat is ook persoonlijk. Er staat hier een pc met een 9800 en dat ziet er goed uit.

Geplaatst door Wim1960
Melvin, waarom kan je hier niet op gamen? Een AMD 3400+. Ik zou er zelf wat meer geheugen inzetten en een goede videokaart, maar dan moeten de meeste games toch wel lukken toch?

Omdat ik de vraag van de topicstarter maar dom vind eerlijk gezegd. :confused:

Hij heeft een dik systeem in gedachten en gaat vragen of ie hier op kan gamen.... :rolleyes:

Dan plaats ik dus een sarcastische opmerking.

je kan toch overal mee gamen als het moet, het ligt eraan welk spel het is...:D

Geplaatst door Muurhond

Omdat ik de vraag van de topicstarter maar dom vind eerlijk gezegd. :confused:

Hij heeft een dik systeem in gedachten en gaat vragen of ie hier op kan gamen.... :rolleyes:

Dan plaats ik dus een sarcastische opmerking.
OK :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan