Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bratox

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Hey jongens,

Ik wil een weer eens een nieuwe pc gaan kopen en vroeg me daarom af waar jullie je pc's en/of onderdelen vandaan halen zodat ik eens wat bedrijven kan vergelijken op basis van de prijs en kwaliteit.

Groeten,

Berend Jan

ik ga meestal de prijslijst vragen in een computer winkel.

Dan kijken wat ik in mijn pc wil hebben en wat ik er mee wil doen.

Je kunt ook een keer over een PC-discount beurs lopen daar heb je meestal alles goedkoper als in de winkel.

PC kopen

Een uurtje surfen naar websites van verschillende winkels kan je tientallen Euro's besparen.
Kijk ook naar de configuraties die in de winkels kant en klaar worden aangeboden, kijk welke onderdelen er in zitten en ga dan op zoek naar de prijs van losse onderdelen. Je bent dan ook meteen zeker dat de verschillende onderdelen compatibel zijn.
Ga ook eens naar de webpage van de fabrikant. Zo kan je meer info inwinnen over bv het moederbord of de grafische kaart.

Ik haal alles bij Rob Kiens het is een klein bedrijf maar met prima service niet de goedkoopste maar ook niet de duurste.
Je kunt kunt hem op de gekste tijden bellen als je een probleem hebt.
Iets niet goed ruild die gewoon om zonder te zeuren.
Heb al verschillende geprobeerd maar deze pc technicus weet waar die over praat en geeft je advies op maat.:thumb: :thumb: :thumb:

Kijk ook eens op tweakers .;)

Laatst bewerkt:
Hallo

Meestal op p.c. beurzen indien ik veel nodig heb , maar indien dringend , gewoon bij een lokale p.c. boer die ik reeds jaaren ken.

Voordien even "googlen" zodat ik de prijzen weet , en dan krijg ik bij hem nog een leuk procentje extra korting .

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan