nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

nynke1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2005
Berichten
2
hey

ik wil graag een nieuwe pc kopen, en ik heb deze op het oog. zou iemand kunnen zeggen of dit een goede pc voor mij is. ik wil ermee kunnen internetten tekstverwerken, tv kijken en normale games op spelen.

Dimension 5150 Advanced (D11516)
Datum & tijd: zaterdag 12 november 2005 16:11

SYSTEEMCOMPONENTEN
Dimension 5150 Advanced (D11516) Aantal 1

Processor Intel® Pentium® 4 Processor 630 with HT technology (3.00GHz, 800MHz fsb, 2MB cache)
Microsoft besturingssysteem Legitieme Windows® XP Home Edition, SP2
Geheugen 1024MB Dual Channel DDR2 400MHz (2x512) Memory
Toetsenbord Dell Wireless Keyboard and Optical Mouse - US/Euro (QWERTY)
Beeldscherm Dell 19" Value Flat Panel (E193FP)
Video Kaart 256MB ATI Radeon® X600 HyperMemory graphics card
Harde schijven 160GB (7200rpm) Serial ATA harde schijf met 8MB DataBurst™ cache
Overige opslagmedia Internal 9-in-1 Flash Card Reader
Muis Mouse Included in Logitech Cordless Desktop
Modem No Modem - Dutch
Optische drive 16x max. DVD+/-RW Drive
Geluidskaart Sound Blaster®Live! 24-bit ADVANCED HD™ Geluidskaart
Luidsprekers Dell A215 Luidsprekers
Shipping Documents System Documentation with European Power Cord
Gedis Bundle Reference 5150 Advanced D11516
Microsoft® Software Microsoft® Works 7.0
Basis garrantie 1-Year Collect and Return service
Support uitbreidingen 1 Jaar CAR (Collect and Return)
Online Training MS Windows XP Beginner - 60-day license - English - Go to www.learndell.com/euro to register
Dell Photo Album Photo Album™ SE Basic
Paint Shop Paint Shop™ Pro® Basic Edition
Order Information Dimension Order - Netherlands
TV Tuner AverMedia USB TV Tuner External USB2.0 TV Tuner
Dell Media Experience Dell Media Experience 3.0 Basic
Adobe Reader Adobe Reader 6.0 - Engels
Dell Internet Order Dell Internet Order.

TOTAAL Incl. BTW:€ 979,61

is deze geschikt voor mij, en is de prijs/kwaliteit verhouding een beetje goed?

--------------------------------------------------------------------------------
 
?????
stom he vraagtekens!!
Zou het voor die prijs niet doen
Heb je alle progjes nodig die er bij staan?
Zie geen moederbord spec:
Zie overal bijna Dell staan??
Enz:

Zet eerst eens echt op een rij wat je er mee wil doen ,kijk bijvoorbeeld eens bij een spel wat er minimaal voor nodig is .
Daar heb je vaak al de meeste gegevens bij om er goed mee te kunnen werken.

Er zullen nog wel meer reacties komen ,dus wacht rustig even af.

Succes en nog Welkom bij Helpmij.
 
Dell is een hel dus je bent gewaarschuwd, mooie aanbiedingen maar voor dat geld kun je zelf een betere bouwen of kopen die meer klasse heeft.

Wees verstandig stel er zelf één samen met A componenten.
 
is een redelijk modeltje alleen zou ik hem zonder card reader nemen. en breid je garantie uit naar 3 jaar. verder zou ik niet al teveel software erbij nemen. alleen dat wat je nodig hebt
 
bedankt voor alle adviezen.
ik heb echter nog nooit zelf een pc gebouwd, dus ik ben op zoek naar "kant-en-klare" pc.
Zou iemand misschien weten waar ik zo'n zelfde soort pc zou kunnen kopen in plaats van bij dell?
 
Ik heb zeer goede ervaring met Rob Kiens ik haal hier alle onderdelen maar hij bouwd ze ook samen naar eigen wens voor een redelijke prijs en met allemaal componenten van A klasse, en prima service.
 
Waarom geen Dell??
Hebben jullie ooit een Dell open gehad? Betere onderdelen en afwerking ben ik nog niet tegen gekomen in pc's.

En niet voor dat geld? Ik geef je weinig kans om dezelfde onderdelen en software voor hetzelfde geld of minder te vinden, zeker als je meeneemt dat Dell alleen maar A-merk onderdelen installeerd. Kom ook niet met het verhaal dat een zelf samengesteld systeem sneller is, want ook daar is niet van waar, ik heb hier verschillende pc's staan waaronder ook zelf samengestelde en een Dell. De Dell blijkt toch echt de snelste te zijn.
En wat betreft klagers....hoeveel procent van de afgeleverde Dell pc's zou een probleem hebben...waarschijnlijk minder dan 1%, dat zijn waarden waar een computerboer op de hoek niet aan kan tippen (volgens onderzoek van de consumentenbond ligt dat rond de 14%)

Kortom, ik lees hier nog steeds geen gefundeerde mening om geen Dell te nemen.
 
Geplaatst door SJJ
Koop een Dell is aklasse problemen.

Toch gek dat alle Dell's die ik ken (en dat zijn er waarschijnlijk meer dan dat jij er kent) allemaal probleemloos werken.
 
Geplaatst door nynke1
ik wil ermee kunnen internetten tekstverwerken, tv kijken en normale games op spelen.

(...)

TOTAAL Incl. BTW:€ 979,61

is deze geschikt voor mij, en is de prijs/kwaliteit verhouding een beetje goed?

--------------------------------------------------------------------------------

AMD is as a matter of fact beter om spellen op te spelen dan Intel ;) Voor simpele spellen zal het niet zo veel uitmaken, maar weet niet wat jij onder "normale games" verstaat.
Dell gooit sowieso geen AMD-processors in hun desktop trouwens..

ps. lo :thumb:
 
Geplaatst door Alekz


AMD is as a matter of fact beter om spellen op te spelen dan Intel
Hier blijven de meningen over verdeelt en dat zal altijd zo blijven.;)

Dell pc's zijn prima kant en klare pc's. Ik heb er ook goed ervaringen mee.(niet voor mezelf)
 
Dell ken ik denk al langer, want ik heb ze zelf verkocht, dus ik weet wat voor problemen er spelen.
Dat komt pas als je zelf problemen krijgt met defecte hardware.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan