nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi

ik heb weer een magaprobleem zit net op mijn pc zet me vrouw mijn 2 pc aan (dell) nu wil hij niet meer opstarten dus ik ben aan de gang gegaan maar hij ndoet hele maal niet meer niet meer op starten kan windows ook niet op nieuw installeren en met een nieuwe hardeschijf lukt het ook niet .

dus ik moet wat anders hebben voor niet te veel geld en geen amd (ik er slecht ervaring mee ) dus ik wil een intel pentium hebben wat kan ik het beste nemen voor zo`n €600 euri het lieft zelf bouw kan ik og wat over zetten ik heb een agp videokaart en geheugen pc 2700
wie wee hier raad mee

Geplaatst door ibiza
heb je wel stroom

Ja toen ik me vinger in het stopcontact deed prikt het wil (hahaaha) ja ik heb stoom me pc gaat wel aan maar start voor de rest niet op

NEE HIJ START NIET OP IK ZIE VANHET OPSTARTEN ALLEN DE GEGEVENS VAN DE de bios en dan een zwart scherm kan wel in de bios komen maar instaleren lukt ook niet ook niet met een andere harde schijf

nieuwe schijf is geformateerd en partities aangemaakt
wat is 1 ste boot?
welke foutmelding krijg je
word hd herkend in bios

Je moet weten dat de mensen je hier eerst proberen te helpen om de oude pc te herstellen, meschien is het echt maar iets klein en dan zou je 600 euro gaan uitgeven.
Maar als je gewoon zegt ik wil direct een nieuwe pc dan moet je het maar zeggen.
Een mooie test vind ik eigenlijk een linux live cd dan kan je zien of je hardware in orde is als hij opstart he.

hij ziet mijn harden schijf wel kan hem formateren met fdisk (lekker makkelijk) en ik start hem op niuw op en dan komt het probleem windows xp iunstalleren tot 75%duurt gewoon 2 uur

en na een nacht rust vind hij mijn hardenschijf niet meer
oja i mijn bios word steeds de tijd veranderd dat span ik ook niet

Geplaatst door djoeke

en na een nacht rust vind hij mijn hardenschijf niet meer
oja i mijn bios word steeds de tijd veranderd dat span ik ook niet

Ga om te beginnen je Cel knoop batterij maar eens vervangen,die is LEEG.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan