1) Zijn de onderdelen compatibel?
Als het goed is wel. Ik maakte me eerst zorgen om je geheugen en het feit dat je moederbord dual channel ondersteunt, maar toen ik zag dat het ging om twee chips van 512MB was ik gerustgesteld. Je moet wel even opletten bij de installatie van je RAM chips dat je ze niet naast elkaar zet, maar elk op het goede kanaal. Op het moederbord is dit als het goed is aangeduid met een kleurtje. Er zijn twee groene en twee oranje RAM sloten. Wat dus de bedoeling is, is dat je de twee RAM chips die je hebt gekocht allebei in een groen of oranje slot doet. Ik heb namelijk ook een moederbord dat dual channel ondersteunt, en als ik de RAM chips niet goed installeer wilt de computer niet booten.
Als je je computer later wilt uitbreiden met nog meer RAM, moet je twee chips kopen. Dat je dat even weet. Met dual channel moeten er identieke RAMchips in de dual channel RAM sloten zitten.
2) Ben ik niets vergeten? want dat zou wel afgang zijn.
Wat ik zou toevoegen zou een geluidskaart zijn. Het moederbord heeft wel audiomogelijkheden, en als je geen muzikant bent heb je hier meestal wel genoeg aan. Ik moest zelf een geluidskaartje kopen omdat ik me nogal bezig houd met muziek enzo.
Ik moet wel even opmerken dat er een floppydrive ontbreekt. Als je er al eentje hebt kun je deze makkelijk overplaatsen natuurlijk. Ik neem aan dat je Windows op die SATA drive wilt installeren? Dan heb je geloof ik drivers nodig die je op een floppy moet zetten. Het kan zijn dat je drivers meekrijgt bij de harde schijf.
Hier kun je een soort van tutorial vinden. Misschien wel handig om even door te lezen.
3) Ik heb thuis een Level 1 router staan. Kan ik met eender welke netwerkkaart i-net ontvangen? Want ik heb er momenteel geen aangeduid.
Ik geloof dat dit wel mogelijk is. Ik weet niet precies wat je bedoelt met een Level 1 router, of is Level 1 een merk? Maar goed, als het goed is moet het gewoon lukken. Als je een kabeltje hebt ervoor (van router naar computer) kun je dat kabeltje zo achterin de computer pluggen, op het moederbord zit een ingebouwde LAN aansluiting hiervoor.
4) Wat vinden jullie ervan? Goed genoeg om te gamen? Want mijn vriend heeft me deze onderdelen aangeraden, zelf ken ik er wel een beetje van maar bijlange niet goed genoeg
Ik vind het wel een goed pc'tje hoor :thumb: Ik zou er wel zo'n eentje willen hebben

Een echte gamers pc, maar ik had er toch nog een Razer Copperhead muis bij gekocht, maar das mijn mening en het is ook niet nodig

Tis maar een muis. Van bijna €70,-... *slik*
Het moederbord heb je goed gekozen. AM2 is het nieuwste socket van AMD, en dus ben je vrijwel settled voor de toekomst. Een 7900GT is een goede keus als videokaart, vrij high end, geloof ik. Je hebt een snelle dual core processor gekozen, dat zit wel goed, en omdat je de boxed versie hebt gekocht, hoef je je geen zorgen te maken om een koeler, want die zit er gewoon bij. En ja, SATA, dat is echt nog iets wat ik nog in mijn systeempje moet zetten. Oftewel, goede keus. SATA300 is sneller dan SATA150 en IDE en heeft bovendien dunnere kabeltjes, wat de airflow in je computer ten goede komt.
Oh, en ik geloof wel dat je in het goede forum hebt gepost