Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb er een op het oog de COMPAQ PRESARIO SR2210NL

met videokaart: ati radeon X1700 wat vinden jullie ervan?
 
niewe pc

ik wil graag een nieuwe pc voor gta4, het probleem is alleen dat daar geen vereisten van bekend zijn

en het is een spel zoals sommige al weten, die een goede videokaart nodig heeft en daarom vraag ik hier een antwoord over een goede pc.

wat pc die ik in een folder zag:

1-Acer Aspire L100 mini pc
*nividia geforce 6150 tot 256mb gedeeld videogeheugen
*2,0 ghz
*1 gb ram
*250 gb harddisk = 549,- exclusief monitor

2-Packard Bell istart B3780
*ati radeon X1100 met tv-out met max 383mb
*3.46 ghz
*1 gb ram
*160 gb harddisk =499,- inclusief monitor


3-Packard Bell istart J9200
*nvidia geforce GE 7500 LE PCI-Express met tv-out en DVI
*1,8ghz
*1gb ram
*250gb harddisk =799,- inclusief monitor
 
Helaas allemaal systemen met een (zeer) zwakke videokaart of chip...
 
1gb is te weinig. De videokaarten in die pc's zijn te min en wat voor processor zit er in? Als het een dual-core is, dan is dat in iedergeval wel voldoende.

Maar waarom nu een pc kopen speciaal voor dat spel terwijl het spel nog niet uit is en er amper informatie over is? Dat is namelijk niet slim.

En neem geen mini-pc, die kan je nauwelijks fatsoenlijk uitbreiden.
 
als videokaart niet goed genoeg is maakt de rest toch niet uit,

maar dat is erg jammer, ik koop het niet alleen voor gta4 maar deze pc is niet veel goeds meer:

-60gb harddisk
-756 gig ram
-64mb videokaart(geforce MX4 geloof ik)

maar weet 1 van jullie dan een goede pc?
 
Nogmaals, het spel is nog lang niet uit, dus nu vragen wat een goede pc is voor dat spel, heeft nu nog geen zin.

Wacht gewoon totdat het spel uit is en koop dan een nieuwe pc met de goede hardware om het spel soepeltjes te kunnen draaien.
 
is het nu te vroeg om te vragen wat een goede pc is? dacht het niet hoor, je kunt nu toch ook een pc noemen die goed is
 
is het nu te vroeg om te vragen wat een goede pc is? dacht het niet hoor, je kunt nu toch ook een pc noemen die goed is

Tuurlijk, maar jij wilt toch een pc die straks GTA4 soepel moet gaan draaien?

Je kan nu ook een high-end pc kopen, maar dan is nog steeds de vraag of deze straks ook nog in staat is om GTA4 perfect te kunnen draaien, aangezien er nog geen systeemeisen bekend zijn van GTA4.

Trouwens, als je een budget van max. €500 hebt, dan lukt het niet echt om een fatsoenlijke mid-end pc te configureren, laat staan een high-end pc.
 
Laatst bewerkt:
budget is 800,-

en een pc die goed is nu, zal er dan vast nog wel goed genoeg voor zijn
 
Dat weet je dus niet aangezien er geen systeemeisen bekend zijn van het spel.

Wil je voor die €800 een volledige pc, dus incl monitor/muis/toetsenbord?

Of alleen de kast+inhoud?
 
Dat weet je dus niet aangezien er geen systeemeisen bekend zijn van het spel.

Wil je voor die €800 een volledige pc, dus incl monitor/muis/toetsenbord?

Of alleen de kast+inhoud?


je weet toch wel wat een goed pc is? wat goede kaarten zijne enzo? daar hebje de eisen niet voor nodig,

en voor 800,- een complete pc
 
Twee topic's samengevoegd. Het past prima bij elkaar en gaat nog steeds over hetzelfde. De sectie "Gevraagd" is niet voor dit soort vragen, dat is ook een reden dat die topic hierbij gevoegd is.
 
voor 800 euro een goede complete pc.. zal krapjes worden..
als je gta4 soepel wilt spelen moet je toch uit gaan van een videokaart van 200 euro.. en dat kost een monitor ook al.. dus voor 400 euro de rest van het systeem.. wordt krapjes kan ik je vertellen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan