hallo computerliefhebbers,
Ik ben van plan om een nieuw systeempje te kopen, ik heb dit samen gesteld bij Alternate. En ik vroeg me af wat jullie er van vinden. het is de bedoeling dat ik met deze pc
1.Enemy Territory: Quake wars kan spelen
2.Voor school wat reserch en typwerk kan doen
3.Internetten en het downloaden van muziek en films
grafische kaart , NVIDIA GeForce 7950 GT
processor , Intel® Core™ 2 Duo E6750 Boxed
voeding , Cooler Master Real Power M520 (520 watt)
harddisk , DiamondMax 320 GB
werkgeheugen , 2 x Buffalo 1 GB DDR2-800
moederboard , Asus P5KC
Omschrijving:
Het Asus P5KC moederbord ondersteunt Intel® Core™ 2 Duo/Quad processoren, DDR2 én DDR3 werkgeheugen en twee grafische kaarten in een CrossFire-configuratie. Op basis van het Intel® P35 chipset ondersteunt dit moederbord 8 GB DDR2-geheugen óf 4 GB DDR3-geheugen. Bovendien is dit ATX moederbord standaard uitgerust met een 8-Kanaals Audio Codec, Gigabit-LAN, 5 SATA- en 1 eSATA aansluiting.
ik weet niet of ik een goed moederboard gekozen heb, want ik weet niet echt waar ik op moet letten.
heeft iemand verder nog op of aanmerkingen?/
Alvast bedankt
Ik ben van plan om een nieuw systeempje te kopen, ik heb dit samen gesteld bij Alternate. En ik vroeg me af wat jullie er van vinden. het is de bedoeling dat ik met deze pc
1.Enemy Territory: Quake wars kan spelen
2.Voor school wat reserch en typwerk kan doen
3.Internetten en het downloaden van muziek en films
grafische kaart , NVIDIA GeForce 7950 GT
processor , Intel® Core™ 2 Duo E6750 Boxed
voeding , Cooler Master Real Power M520 (520 watt)
harddisk , DiamondMax 320 GB
werkgeheugen , 2 x Buffalo 1 GB DDR2-800
moederboard , Asus P5KC
Omschrijving:
Het Asus P5KC moederbord ondersteunt Intel® Core™ 2 Duo/Quad processoren, DDR2 én DDR3 werkgeheugen en twee grafische kaarten in een CrossFire-configuratie. Op basis van het Intel® P35 chipset ondersteunt dit moederbord 8 GB DDR2-geheugen óf 4 GB DDR3-geheugen. Bovendien is dit ATX moederbord standaard uitgerust met een 8-Kanaals Audio Codec, Gigabit-LAN, 5 SATA- en 1 eSATA aansluiting.
ik weet niet of ik een goed moederboard gekozen heb, want ik weet niet echt waar ik op moet letten.
heeft iemand verder nog op of aanmerkingen?/
Alvast bedankt