Hey,
Ik ben et nu echt zat en ik ga een nieuwe pc kopen.
Mijn pc was net weer gecrasched en moest ik heel fokkin xp er opnieuw opzetten (gelukkig heb ik een externe hd).
Mijn budget is maximum 1500 euro (met beeldscherm erbij)
Ik gebruik em voornamelijk voor school en muziek (en hij moet pro evolution soccer kunnen draaien)
Ik heb al een externe geluidskaart, een externe hd en nog een gig ram liggen (deze moet ik erop kunnen aansluiten) en een dvd brander
Ik wil ook graag weten hoe ik dit moet bestellen. Via een site ofzo en zit er dan al vista op of wat dan ook? en zijn dan de onderdelen er al in gebouwt?
bvd
deze tip heb ik al vandaag gehad btw
Quote:
Als ik echt uitga van je maximum budget
Lijstje voor James:
-Asus P5KC moederbord
-Intel Core 2 Quad Q6700 cpu
-G.E.I.L 2GB DDR2-800 Black Dragon geheugenkit
-Asus EN8600GT Silent/HDTP videokaart
-Samsung Spinpoint P120 250GB
-Corsair CMPSU-450X 450 Watt voeding
-Nec AD5170A dvd-brander
-Hauppage WinTV PVR-150 tv-kaart
-Antec Perfomance P180 midi tower behuizing
-Samsung Syncmaster 2232BW HDCP monitor
Kosten: 1500 euro
Je kan dingen zoals een tv-kaart weglaten en bijvoorbeeld voor dat geld ene betere videokaart kopen of hier en daar wat van de prijs wegschaven door iets goedkoper geheugen te nemen of een goedkopere brander. Of een wat kleiner beeldscherm. Of een stuk goedkopere behuizing.
Maar dat is aan jou, je kan dit systeem voor zo'n 1200/1300 euro krijgen.
Ik ben et nu echt zat en ik ga een nieuwe pc kopen.
Mijn pc was net weer gecrasched en moest ik heel fokkin xp er opnieuw opzetten (gelukkig heb ik een externe hd).
Mijn budget is maximum 1500 euro (met beeldscherm erbij)
Ik gebruik em voornamelijk voor school en muziek (en hij moet pro evolution soccer kunnen draaien)
Ik heb al een externe geluidskaart, een externe hd en nog een gig ram liggen (deze moet ik erop kunnen aansluiten) en een dvd brander
Ik wil ook graag weten hoe ik dit moet bestellen. Via een site ofzo en zit er dan al vista op of wat dan ook? en zijn dan de onderdelen er al in gebouwt?
bvd
deze tip heb ik al vandaag gehad btw
Quote:
Als ik echt uitga van je maximum budget
Lijstje voor James:
-Asus P5KC moederbord
-Intel Core 2 Quad Q6700 cpu
-G.E.I.L 2GB DDR2-800 Black Dragon geheugenkit
-Asus EN8600GT Silent/HDTP videokaart
-Samsung Spinpoint P120 250GB
-Corsair CMPSU-450X 450 Watt voeding
-Nec AD5170A dvd-brander
-Hauppage WinTV PVR-150 tv-kaart
-Antec Perfomance P180 midi tower behuizing
-Samsung Syncmaster 2232BW HDCP monitor
Kosten: 1500 euro
Je kan dingen zoals een tv-kaart weglaten en bijvoorbeeld voor dat geld ene betere videokaart kopen of hier en daar wat van de prijs wegschaven door iets goedkoper geheugen te nemen of een goedkopere brander. Of een wat kleiner beeldscherm. Of een stuk goedkopere behuizing.
Maar dat is aan jou, je kan dit systeem voor zo'n 1200/1300 euro krijgen.