Hallo mensen,
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuw pctje, ik heb een budget zo rond de 500 euro en ik ga het systeem zelf bouwen. ik heb het volgende samengesteld:
Moedebord: asus AM2 m2n SLI
CPU: Athlon 64 6000+ x2
Geheugen: 2 gig kingston ddr-667 mhz (kitje)
Videokaart: Sapphire HD2600XT
hardeschijf: maxtor 250 gig sata
Behuizing: Aopen QF50D
Totaal prijs van dit systeem zit op 491 euro, omdat ik niet echt een gamer ben maar op zn tijd wel eens een spelletje speel heb ik gekozen voor deze videokaart. Ik heb voorheen altijd intel gehad maar omdat, ik dit keer niet zon dikke portemonnee heb ik gekozen voor amd! Verder ben ik van plan om vista home premium erop te zetten of, ik laat het gewoon bij xp pro daar ben ik nog niet helemaal uit!
Graag zou ik willen weten wat jullie van dit syteem vinden
.
Alvast bedankt!
Groeten,
Kelso
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuw pctje, ik heb een budget zo rond de 500 euro en ik ga het systeem zelf bouwen. ik heb het volgende samengesteld:
Moedebord: asus AM2 m2n SLI
CPU: Athlon 64 6000+ x2
Geheugen: 2 gig kingston ddr-667 mhz (kitje)
Videokaart: Sapphire HD2600XT
hardeschijf: maxtor 250 gig sata
Behuizing: Aopen QF50D
Totaal prijs van dit systeem zit op 491 euro, omdat ik niet echt een gamer ben maar op zn tijd wel eens een spelletje speel heb ik gekozen voor deze videokaart. Ik heb voorheen altijd intel gehad maar omdat, ik dit keer niet zon dikke portemonnee heb ik gekozen voor amd! Verder ben ik van plan om vista home premium erop te zetten of, ik laat het gewoon bij xp pro daar ben ik nog niet helemaal uit!
Graag zou ik willen weten wat jullie van dit syteem vinden

Alvast bedankt!
Groeten,
Kelso
Laatst bewerkt: